21. juli 2008 - 22:53 Der er 89 kommentarer og
1 løsning

Genopslag: HARDWAREKAST 2008

Genopslag af http://www.eksperten.dk/spm/837386

Hi Folks

I lighed med tidl. år's Hardwarekast Stævne
http://www.hardwarekast2005.frac.dk/
http://www.hardwarekast2006.frac.dk/

... skal der så også være et

* HARDWAREKASTSTÆVNE 2008 *

Jeg har inviteret/lagt hus mm. til 2005 + 2006; nu må det da være andres tur !!!

Og der var jo 'ingen' reaktion mht 2007 !!!
http://www.eksperten.dk/spm/782522

Skal vi have andre landsdele på banen ???

Jeg kan godt være 'konsulent' hvis det skulle være *LOL*
Avatar billede roenving Novice
22. juli 2008 - 00:16 #1
Jepz * 2 !-)
Avatar billede Beach Mester
22. juli 2008 - 01:03 #2
Glæder mig til at komme et smut til Jylland:-)

//Beach
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
22. juli 2008 - 02:35 #3
vi råber lidt højere denne gang, så kan det være at de vågner derovre
Avatar billede borrisholt Novice
22. juli 2008 - 11:54 #4
Jeg kan umuligt afse tid til det i år, men 2009 vil jeg gerne være vært. Jeg bor i Nordjylland 9310 Vodskov for at være præcis ...
Avatar billede roenving Novice
22. juli 2008 - 14:38 #5
Lyder som et tilbud, der skal arbejdes på, kan være at der skal etableres en kontakt til nogle af de nordligere jyder, f.eks. popsy og bredker !-)
Avatar billede Beach Mester
23. juli 2008 - 03:14 #6
Jeps, men kan da så også se at det må være Fyn der skal ligge bane til årets udfoldelser eller hvad???

//Beach
23. juli 2008 - 10:38 #7
(Mon banen er stor nok på lille Fyn ? *GH*)
Avatar billede olebole Juniormester
23. juli 2008 - 18:45 #8
<ole>

Jeg må af pladsårsager desværre stadig afstå fra at være vært. Jeg møder dog - uagtet lokationen - meget gerne op og viser mine efterhånden velkendte talenter for at være værst frem  ;D

/mvh
</bole>
Avatar billede Beach Mester
24. juli 2008 - 02:31 #9
Der må for hulen da være andre fynboer på E end olebole, eller er det dig der snupper al båndbredden på øen:-)
Mht. størrelse, så syntes jeg sgu da ellers altid det tager en hulens tid at køre over Fyn hver gang jeg skal til Kolding. Men det er måske fordi alle de lokale skal ud på min motorvej hvergang jeg køre forbi Odense *S*

//Beach
Avatar billede olebole Juniormester
24. juli 2008 - 18:39 #10
Der fik jeg nok ikke forklaret mig tydeligt. Min far kom godtnok fra Svendborg, men han fik sin afgang i København - og der har 'den' boet lige siden. Jeg ryger nødig ost med kommen, men gerne så meget andet, uanset, hvor det er kommen fra - taler ærke-københavnsk, men kan da godt fake lidt fynsk  ;D
Avatar billede Beach Mester
25. juli 2008 - 02:59 #11
Hmm.... Ve sku ik li hvor jeg har fået den ide fra Ole... Sorry:-)

//Beach
Avatar billede olebole Juniormester
25. juli 2008 - 16:25 #12
No problemo, Hombre - blot endnu én af utallige gode grunde til at mødes uden 'nickname hætter' på  =)
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
28. juli 2008 - 18:34 #13
Jeg må så ændre min tilmelding til et afbud
28. juli 2008 - 20:41 #14
<cool_m_f>: Hvorfor det ? Det er ingen der siger af dit "fødselsnavn" skal offentliggøres ? Se bare i tidliger HARDWAREKAST Stævne...
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
28. juli 2008 - 21:18 #15
så vidt jeg har forstået er det for medlemmer af eksperten.dk
fra midnat er jeg ikke mere medlem
28. juli 2008 - 21:27 #16
NB: ... ikke kun for E medlemmer - men gerne med en eller anden form for tilknytning dertil...

<cool_m_f>: "...fra midnat er jeg ikke mere medlem..." ???
Avatar billede Beach Mester
28. juli 2008 - 21:31 #17
Den ville jeg da også lige høre lidt mere om. Er da lidt ked af at vi bliver én mindre på holdet:-(

//Beach
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
28. juli 2008 - 21:38 #18
jeg er blevet bedt om at revurdere min videre deltagelse på eksperten (bla.)

det har jeg så gjort, og har vurderet at jeg ikke kunne acceptere den betingelse der var sat

derfor min beslutning, der er ikke så langt fra tanke til handling
Avatar billede Beach Mester
28. juli 2008 - 21:46 #19
Hmm, lyder kedeligt. Hva hulen har du rodet dig ud i?
Håber ikke det har noget med en vis hr. extended at gøre, for så får han sgu ikke mere ud af mig:-)

Men ellers tror jeg da stadig at det er OK bare at have været her:-)
Kan læse imellem linjerne fra karise_larry at han mener det samme (ret mig hvis jeg tager fejl)

//Beach
28. juli 2008 - 21:56 #20
- Nemlig -
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
28. juli 2008 - 21:56 #21
jo, det er lige præcis den.

men jeg har jo faktisk givet ham et svar, godt nok af saml selv typen, men begge dele af linket er da i samme post.

hvis han ikke gider læse min sidste post, så hjælp ham dog, det er jo det vi er her for
28. juli 2008 - 21:57 #22
Mangler stadig en <vært> til dette arrangement ?
Nu har jeg været på den tre gange (én gang internt firma relateret) så...
28. juli 2008 - 21:58 #23
<cool_m_f>: Link ?
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
28. juli 2008 - 22:05 #24
Avatar billede Beach Mester
28. juli 2008 - 22:16 #25
Hvis det er E der har bedt dig om at revurdere din gøren og laden så syntes jeg sgu du skal tage at overveje det en gang til.

Det lyder lidt som om man ikke må have en mening om en ting er lovligt eller ej. Jeg opfattede den ikke selv som ulovlig, men at du gør det og så gør opmærksom på det kan for hulen da ikke også være en forbrydelse.

Men uanset dette, så er du altså stadig meget velkommen i kasteklubben.

Jeg lukker og slukker i hvert tilfælde for hjælp til extend´s i sympati:-)

//Beach
PS: Giv det nu et par dage, du kan jo ikke undvære os:-)))
28. juli 2008 - 22:31 #26
(Bliv dog her!!!)
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
28. juli 2008 - 22:59 #27
nope, beslutningen er taget.
jeg må "nøjes" med de andre
http://www.experts-exchange.com
http://www.uniteit.dk  (kan bare ikke finde mine logon oplysninger)
http://www.kandu.dk

"Jeg lukker og slukker i hvert tilfælde for hjælp til extend´s" lad være med det, vi er her for at hjælpe andre
øhhh, VAR her
Avatar billede Beach Mester
28. juli 2008 - 23:54 #28
Husk at du stadig skal med til HW-kast ikk ;-)
Info på---> mit alias på E@freestyle.dk
//Beach
Avatar billede olebole Juniormester
29. juli 2008 - 00:05 #29
cool_m_f >> fuld opbakning i den sag herfra!  ;o)
29. juli 2008 - 10:19 #30
"...Mangler stadig en <vært> til dette arrangement ?..." ...
Avatar billede Beach Mester
31. juli 2008 - 00:36 #31
Spam sorry.... OleBole--->

Én skulle bare vide at jeg i mange år har haft min politimesters accept til at opbevare en automatpistol i hjemmet og bære denne til og fra de tuneringer jeg var tilmeldt inkl. ammunition! Regner med at du ved hvad jeg tænker på:-)
http://www.eksperten.dk/spm/839513

Og ja... Kommer der ikke nogle på banen på fastlandet?
Sidder lige PT i et pisse koldt telt i Ebeltoft og venter på at naboen på pladsen kommer ind og siger: Det var da en god ide at holde det hos mig. Men den går nok ikke når han endnu ikke har opfundet internettet *S*

//Beach
Avatar billede Beach Mester
31. juli 2008 - 02:19 #32
Spamer lige lidt mere--->
Spændende indlæg fra admin / IDG omkring ovenstående.
Håber cool_m_f læser med (ret sikker på at ikke kan lade være*S*)

Får han så kredit / oprejsning fra E´s side eller er det ikke den politik man følger?

//Beach
Avatar billede olebole Juniormester
31. juli 2008 - 07:40 #33
Jeg har altid haft en fin dialog med snowball, som jeg kender som en yderst fornuftig mand. Derfor forstod jeg ikke, hvis cool_m_f skulle have hørt brok fra den kant - hvilket naturligvis resulterede i en spørgende mail.

Jeg går ikke udfra, snowball vil betragte det som brud på 'mailhemmeligheden', når jeg afslører, at han til mig svarede, han ikke kendte til tråden, før jeg skrev - og at han ikke var bekendt med, at nogen coAdmins havde blandet sig.

Det var ret velgørende med en officiel melding, og jeg håber, cool_m_f tager støtten til sig og ikke forlader os  =)
08. august 2008 - 21:55 #34
relgnaM..." gidats ne >træv< lit etted tnemegnarra "...? *KMPLAG*
15. august 2008 - 13:24 #35
???
Avatar billede roenving Novice
16. august 2008 - 01:20 #36
Okay, skal vi begynde at kigge hen efter en 2009-udgave ...

-- åbenbart er vi mange, der har et problem med at finde faciliteter, så det vil nok være det problem, vi skal starte med !-)
Avatar billede Beach Mester
16. august 2008 - 04:06 #37
Kommentar: beach
08/07-2008 01:58:42--->http://www.eksperten.dk/spm/837386
Jeg er stadig villig til at ligge hus/have og faciliteter til en noget tam tilmelding i Hedehusene!

Ved ikke hvordan vi kan få flere med, men E´brugere er måske bange for at stikke et fjæs frem og blive konfronteret over for de ting man i tidens løb har skrevet i div. tråde.

Min pointe er at vi ikke er gode nok til at skrive at dette absolut ikke har nogen betydning!!!

Nu har jeg endnu aldrig selv været med, men kan se fra billeder og den txt der ligger med, at det i bund og grund handler om at få et par rigtig hyggelige timer hvor vi som udgangspunkt har noget sjov leg, men at det ender op med at hygge med en masse mad og en lille en til halsen.

Det bør sgu ikke afskrække mange, men tror stadig at det at ligge dav dav til ens indlæg skrammer flere!!!

Jeg ligger endnu engang ud med at tilbyde en adresse, men håber stadig "vi" enten får en fynbo eller jyde til at "overbyde" mig.

Hvem er primus motor på den her?

//Beach // Allan Beach Jenesn / Agerhaven 81, 2640, Hedehusene

//Beach
16. august 2008 - 11:10 #38
Nemlig - jeg ka' bekræfte at der snakkes minimalt om indlæg på E - måske lidt 'nørd'/teknik snak. Og så som nævnt -> "et par rigtig hyggelige timer hvor vi som udgangspunkt har noget sjov leg, men at det ender op med at hygge med en masse mad og en lille (Red: stor) en til halsen."
Avatar billede roenving Novice
16. august 2008 - 13:16 #39
Kan vi så nå det til 13-14. september (jeg kan nemlig ikke weekenden før !-)
Avatar billede olebole Juniormester
16. august 2008 - 14:01 #40
Jeg har været her på E i mange år og har altid kaldt en spade for en spade (og til tider endda elaboreret meningerne ret gavmildt ;]) og været i masser af heftige konfrontationer - men dels mener jeg stadig at kunne stå ved (de fleste af) mine udtalelser, og dels handler Hardwarekast netop ikke om koder, standarder og syntaks.

Jeg har kun været med én gang, og der gik det eneste E-relaterede snak på, hvor sjovt det var at få sat ansigter på 'de andres' nickname. F.eks. har roenving og jeg talt kode på E næsten dagligt i adskillige år - men til 'stævnet' brugte vi kun ganske få minutter på dén snak ... også inden vi ud på aftenen blev ramt af middelsvær kemisk induceret afasi  *-\

Jeg kan kun på det aller varmeste anbefale, at man deltager. Det er kanon hyggeligt!  ;o)
Avatar billede roenving Novice
16. august 2008 - 14:25 #41
Tjah, ole, vi fik nu også lige brugt lidt mere end et par minutter på at få bekræftet at vi havde ret sammenfaldende holdninger og ideer om kodning m.m.m.

-- men fuldstændig rigtigt, samtlige hardwarekast-stævner har været kanon-hyggelige, lige fra det første på B1909s grusbane ved Vollsmose i Odense (hvor Søren Fromsej lagde have til aftenens hygge) over udfordringen på bredkers mark ved Vrå i Nordjylland og dr1/karise-larrys 2 arrangementer i hhv. Solrød og Karise i 2005 og 2006 !-)

-- og at det kan give god ide at have den slags networking er jo netop den seneste udvikling på min egen jobfront jo et godt eksempel på, da olebole hu-hej-vilde-dyr fik mig indskrevet som sin afløser som underviser på Webintegrator-uddannelsens grundforløb i Kastrup !o]

-- og kemien havde vi så også til fælles ...
Avatar billede roenving Novice
16. august 2008 - 14:27 #42
-- eller var den kemisk inducerede afasi ?-)
16. august 2008 - 16:36 #43
... der er jo ikke nogen der siger/kræver at man skal oplyse sit IRL navn mm. - de fleste husker jeg mest for 'nickname'... hvis det er noget 'problem' for nogen ?

Eller for den sags skyld straffeattest ell. lign. *S* ...
Avatar billede borrisholt Novice
16. august 2008 - 17:13 #44
Skulle Nordjylland have interesse ligger jeg gerne både hus og have til. Jeg bor i vodskov lige nord for Aalborg.

Skule OleBole nu lige side og tænke .. "Bare jeg nu kan for stå hvad de siger der overe .."

Så kære Ole kan jeg berolige dig med jeg er gift med en fra Øen som stadig taler noget af dialekten, selv om det ikke er meget ;o) Hun vil være i stand til at tolke ...

Ellers kan jeg anbefale lidt littratur :
Jydsk til rejsebrug :
http://www.thor.dk/Admin/Public/DWSDownload.aspx?File=Files%2FFiler%2FThor%2Fjysktilrejse.pdf

Jysk for begyndere :
http://www.barnholt.dk/

Jeg skal lige gøre ommærksom på at selv om jeres penge er belastet af både moms inflation og moms så veksles der stadig til kurs 100 ;o) Vi kalder det egensudvikling :D

Jens Borrisholt
Avatar billede borrisholt Novice
16. august 2008 - 17:14 #45
PS: MejsMarken .. Min kat er sødere end din kat ;o)
16. august 2008 - 17:55 #46
Skal det ligefrem være 'lodtrækning' mellem
<borrisholt>/Nordjylland - Vodskov
<beach>/Sjælland - Hedehusene

???
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. august 2008 - 23:12 #47
Du Ole - hvis nu du alligevel vover dig til den nordlige del af kongeriget, og din gee-pi-es (eller hvad de kalder den dims) lokker dig forbi Århus, og vejen og halsen er støvet, så kan du jo kigge ind hos mig, og få klaret det sidst nævnte. Selvfølgelig under accept af de lokale, strikse forureningsbekæmpelsesregler.

(Og nej, jeg tør ikke tage så langt hjemmefra, og nej, desværre, jeg kan ikke lige afholde arrangementet for tiden ... senere ... ? ... måske)
Avatar billede olebole Juniormester
16. august 2008 - 23:47 #48
borrisholt >> Jeg har to unger, som er vokset op i sudeterlandet mellem Sjælland og Nordtyskland. Den ene bor nu med frue, barn og æg under udrugning i Herning - så selvom jeg er bedre til JavaScript, forstår jeg såmænd også udmærket jysk. Som bekendt er ingen af delene jo særlig stærkt typed, så deeeeeet .......  ;D

Erik >> jeg bruger ikke det der G-PIS-noget, men jeg kan vel spørge Harry, hvordan jeg kommer i nærheden af landets sande centrum. Foreløbig tusind tak for indbydelsen - det kunne være seriøst hyggeligt  =)

roenving >> nuvel, men en mild overdrivelse, du ved ... ;o)
17. august 2008 - 00:03 #49
(Der plejer at bliver arrangeret en form for 'samkørsel' samt "rabat" til gæster der er over broen...)
Avatar billede Beach Mester
18. august 2008 - 00:52 #50
Hvis vi skal til stemmeurnerne så ligger min stemme i det nordlige Jylland:-)
Vil meget gerne ligge faciliteter til et stævne i 09 eller 10, men ideen med at holde det i hver sin landsdel hver 3. år klinger bare rigtig godt *S*

//Beach
Avatar billede Beach Mester
23. august 2008 - 02:40 #51
Skal vi have snekæder med?

//Beach
23. august 2008 - 12:45 #52
Hvem afgører hvad ??? ->
<borrisholt>/Nordjylland - Vodskov
<beach>/Sjælland - Hedehusene
Avatar billede Beach Mester
24. august 2008 - 01:52 #53
Jeg skal være ude af sommerhuset 1. Okt. da vi har det på delebase med et andet par. 6 måneder om sommeren er det vores, vinterhalvåret overlader vi det til kaptajn Kim.
Så skal det være her, skal det være snart.

Skal vi se på stemmerne så har borrisholt jo også dobbelt så mange stemmer som mig *LOL*

//Beach
Avatar billede olebole Juniormester
26. august 2008 - 01:34 #54
- så rusten min er ved at være, er jeg glad for, jeg kun har én!  :)
Avatar billede roenving Novice
27. august 2008 - 13:27 #55
*~$}
12. september 2008 - 06:38 #56
Det ender vist med at vi også kan kaste med snebolde ???
Avatar billede roenving Novice
12. september 2008 - 09:50 #57
Hvad med at forberede, at vi kan gøre det næste år ?-)
Avatar billede borrisholt Novice
12. september 2008 - 10:17 #58
Lad os rette blikket mod 2009. Hvornår skal det være ... Vi er allerede beyndt at skrive itng i kaldenderen for 2009. Pt ikke noget der forhindere en Hardware kast, men kun noget det vil indbefatte at deltagerne vil blive ramt af frisk luft og en lille gåtur ...

Hvad siger folket. Hvornår skal det være ? Og skal det være hos mig ?

Jens B
Avatar billede roenving Novice
12. september 2008 - 10:35 #59
Det synes jeg lyder som en god idé, Jens !o]

-- ovenikøbet kan vi så slippe for, at selve organiseringen meget voldsomt kommer til at ligge på arrangøren, da vi andre så kan tage nogle af opgaverne og klare dem på forhånd '-}
Avatar billede borrisholt Novice
12. september 2008 - 11:11 #60
Jeg ligger som sagt gerne hus til ... Jeg skal bare liiiige være sikker på at alle synes det er en god ide ...

Skulle noget have hang til offenligtransport så er det flyver, bus og tog inden for en rasius af 10 km ...Og man kan godt blive hentet ...

Som sagt bosat i Vodskov, ved Aalborg tæt ved skov, fjord og en sportsplads hvor Ole kan vise sine evner ...

Tag ordenligt fodtøj med I slipper nok ikke for skoven. ;o)

Jens Borrisholt
Avatar billede Beach Mester
12. september 2008 - 12:26 #61
Jeg er med på en køretur til det nordlige i 2009 og giver gerne en hånd med hvis der er noget der skal laves:-)

Eneste tidspunkt hvor der er planer er skolernes vinter & efterårs -ferie.

//Allan Beach
Avatar billede roenving Novice
12. september 2008 - 12:36 #62
-- og så kan det da anbefales, at man alvorligt overvejer den offentlige transport, da jeg efter nogle eksperineter med et alko-meter (efter en nærmest traumatiserende bortvisning pga. overtrædelse af alkohol-politikken !-) har kunnet registrere, at man efter en rigtig heavy aften (som vi jo har tradition for !-) er ustyrligt lang tid om at få alkohol-promillen rigtigt ned ...
Avatar billede borrisholt Novice
12. september 2008 - 12:46 #63
beach>> "giver gerne en hånd med hvis der er noget der skal laves", PAS PÅ MED DET : lad mig se. Jeg skal have vasket tøj, og bilen trænger også. Gulv vask vil ikke være af vejen. Græsset er langt ... ;o)

Hvor mange måneder i forvejen kommer du ?

Jens Borrisholt
Avatar billede roenving Novice
12. september 2008 - 12:47 #64
-- og det er nemt at finde, selvom om familien findes spredt udover den 'lille landsby', os almindelige dødelige skal bare bruge frakørsel 19 på Frederikshavnsmotorvejen, mens dem, der kommer nordfra med fordel kan bruge frakørsel 18 (kom nu popsy og bredker !-)
Avatar billede borrisholt Novice
12. september 2008 - 12:55 #65
hvad med mejsmarken .. Har I solgt ham ? I så fald fik I en god pris.
Avatar billede roenving Novice
12. september 2008 - 12:59 #66
Næh, jeg tror at karise_larry har solgt det, sikkert for en god pris, for det var jo før huspriserne begyndte at falde ...

-- så vi var året efter Majsmarken-tingen en tur i Karise !-)
Avatar billede olebole Juniormester
12. september 2008 - 16:36 #67
"[...] ved Aalborg tæt ved skov, fjord og en sportsplads hvor Ole kan vise sine evner ..." >> Tak, men jeg har under et kursus i min sprøde millitid slæbt mig rundt på en ålborggensisk 'sportsplads' med de ledeste forhindringer. Ingen får mig igen at se forcere fjorde og skovkrat eller 'den irske bænk' med en skyttegravskniv mellem tænderne og brugt konsistensfedt i krydderen!

Til gengæld flasher jeg gerne mine historisk stærke kompetencer indenfor diciplinen 'Tungekys af ølflaske under bortkastning af floppy-disk'  ;D

Jens, det ville være en udsøgt fornøjelse med en dannelsesudflugt til Oraklet i Delphi  ;o)
Avatar billede Beach Mester
13. september 2008 - 02:42 #68
Boris-->
Ikke noget problem, vedlægger prislisten her:
Tøjvask-> 10,- pr klud
Bilvask-> 10,- pr minut
Gulvask-> 10,- pr m2
Græstrimning-> 10,- pr stribe

Forventer selvfølgelig at blive frekventeret med fast føde og rigelige mængder flydende væske med en alkohol procent på min. 4,6% under udførelsen af arbejdet.

Kan starte straks efter at jeg har klaret alle ovenstående jobs på min egen matrikel *LOL*

Transporten vil jeg forsøge at multitaske med kran og knægten som har uløste opgaver i nord.

Det kan jo belejligt arrangeres så det falder ind under samme weekend.
Så slipper jeg for at overtage styretøjet med fare for Blue Screen of Death og de får brugt nogle af de fine gavekort jeg har liggende på kroophold.

Glæder mig allerede til turen og Ole´s floppykast.

//Beach
05. oktober 2008 - 16:16 #69
(Ska' vi også til at kaste med snebolde ?)
Avatar billede serverservice Praktikant
05. oktober 2008 - 16:35 #70
Nå , men jeg foreslår vi mødes et sted og spiser et par gode bøffer og får et glas vin og så glemmer vores hadrwarekast for en stund. ?
Hvem er med på den ????
05. oktober 2008 - 16:49 #71
BINGO - sålænge det ikke er for langt væk; jeg har pt. ikke rigtigt noget sted at trække det fra.
Avatar billede humpfrey Nybegynder
05. oktober 2008 - 17:32 #72
Hey Folkens -> Jeg fik en lige besked da Karise-Larry accepterede eksperten.dk/spm/837386,(havde ikke opdaget at spørgsmålet havde muteret), og ja, jeg vil da også gerne lege med igen, uanset om det er med eller uden hardwaren, Mad & Drikke er jo super hyggeligt....snobrød, syltetøj og bailey's for lige at nævne noget der ikke er afprøvet....
Avatar billede olebole Juniormester
05. oktober 2008 - 18:06 #73
Jeg er helt med på at skyde kasteriet til 2009 - men det kunne da være hyggeligt, om vi kunne mødes et sted og hygge med mad og drikke. I mangel af hardware kan man jo altid kaste lange blikke efter en rar servitrice  =)
05. oktober 2008 - 19:55 #74
(Hvis det var lidt mere sommertid kunne jeg sansynligvis tilbyde en stump have til det...)
Avatar billede serverservice Praktikant
05. oktober 2008 - 20:44 #75
Haha - tror det må blive indendørs denne gang , men jeg vil da gerne holde noget hos mig med og lege "mesterkok" som jeg har gjort før - hvis nogle skal overnatte må det blive på en luftmadras - jeg har godt nok kun e 2værelses så det afhænger lidt af hvor mange vi bliver.
05. oktober 2008 - 21:07 #76
(Jeg ka' sove hvor som helst når som helst med - næsten - hvem som helst *SS*)
Avatar billede Beach Mester
05. oktober 2008 - 21:48 #77
Jeg er altid med på en bøf, stille dog visse visse krav til enten størrelse eller antal--->http://www.freestyle.dk/eksperten/img_6773.jpg
Gæt hvem der sidder i en sort Halflife2 t-shirt?

//Beach
Avatar billede serverservice Praktikant
06. oktober 2008 - 11:04 #78
->Beach HAha du skal vist have en dbb. portion så
26. oktober 2008 - 11:19 #79
???
Avatar billede Beach Mester
26. oktober 2008 - 17:15 #80
Det rykker virkelig det her.
Skal vi holde tendensen, kan det være vi skal i gang med planlægning af både 10&11 inden årest slutning;-)

//Beach
Avatar billede serverservice Praktikant
26. oktober 2008 - 17:27 #81
Jeg får lige fat i Fromsej eller en anden fra Fyn - så ser vi på at holde noget her - det er vist vores tur medmindre andre melder ind ?

MVh Dennis Syrak
23. januar 2009 - 23:02 #82
Avatar billede roenving Novice
24. januar 2009 - 01:06 #83
Tjah, inspiration trænger vi vist til ...
Avatar billede serverservice Praktikant
24. januar 2009 - 16:23 #84
Her er noget inspiration - det bliver min nye side http://www.server-service.dk
dog er jeg ikke halvvejs endnu -
Nå håber vi finder ud af at mødes i 2009 - i stedet for at sidde bag vore computerskærme og snakke sammen over eksperten .
Real life er det man husker og oplever.
22. juni 2009 - 15:06 #85
(Denne tråd er vist halvdød ???)
Avatar billede serverservice Praktikant
22. juni 2009 - 16:40 #86
Ikke mere død end at den kan genoplives igen ...;) smiler
Avatar billede humpfrey Nybegynder
22. juni 2009 - 16:48 #87
Jeg er helt enig, det har jo hvergang været sjovt at mødes, så vi kan jo se hvor hurtigt der kommer liv i tråden igen :-)
22. juni 2009 - 17:57 #88
Jeg opgav på forhånd at oprette en tråd med
[HARDWAREKAST 2009] ...
23. august 2009 - 21:40 #89
(Jeg brokker mig hermed til mig selv over at have disse 'point' ud at svæve; derfor lukker jeg selv tråden...)
Avatar billede serverservice Praktikant
23. august 2009 - 23:05 #90
Nå det var så 2009 - hvem vil tage initiativ til at holde noget iår ?