Avatar billede hero4life Nybegynder
20. juli 2008 - 15:43 Der er 2 kommentarer

Hvordan sætter jeg et logo på flere billeder

Hej.
Jeg har et spørgsmål.
Jeg har et logo som jeg gerne vil have sat ind på over 200 forskellige billeder.
Kan man på nogenmåde i photoshop eller andre programmer, få den til at gøre det automatisk så jeg ikke selv skal redigere hvert enkel billede.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2008 - 16:05 #1
Måske du kan bruge IrfanView.
http://www.eksperten.dk/artikler/180
Avatar billede kelderkold Nybegynder
21. juli 2008 - 16:59 #2
du kan bruge jalbum www.jalbum.net
virker både med logo og tekster mm.
jeg kan ikke se man kan bruge logo i irfanwiev som jeg ellers også benytter til f.eks. .ico ikoner