Avatar billede svensker1973 Nybegynder
17. juli 2008 - 21:27 Der er 2 kommentarer

ODBC Problemer

Hej,

Jag bruger Naviosion, og har to SQL databaser. En mindre og en stor database.
På den lille database er der ikke noget problem og bruge ODBC for og trække data ud i Excel.
Når jeg forsøger det samme på den store database får jeg en out of memory fejl, da Microsoft Query ikke kan udlæse alle tabeller. (Ca. 400.000).
Er der nogen måde og komme rundt dette problem?

PÅ forhånd tak!
Avatar billede hundevennen Nybegynder
18. juli 2008 - 09:43 #1
har lige læst at en fik samme fejlmedd. efter installation af servicepack 3 til winXP
Avatar billede svensker1973 Nybegynder
29. juli 2008 - 22:30 #2
Ingen der har nogen ideér ?