Avatar billede bundkort Nybegynder
16. juli 2008 - 21:38 Der er 2 kommentarer

Objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode

Når jeg går ind på visse hjemmesider, så kommer denne fejl, Der opstod en fejl i scriptet på denne side,
Linie : 323
tegn : 1
Fejl : Objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode
kode : 0
Vil du fortsætte med at afspille scripst på denne side?
Jeg har prøvet at afinstallere explore,  og installere det igen, men det hjalp ikke noget.
Nogen der ved hvad man kan gøre for at få det væk?
Avatar billede olebole Juniormester
16. juli 2008 - 22:03 #1
<ole>

Fejlen skyldes den klovn, der har kodet siden  :o|

Du kan undgå fejlen bliver vist, hvis du sætter flueben i:
    Tools -> Internet Options -> Advanced -> (Under 'Browsing') Disable script debugging (Internet Explorer)

/mvh
</bole>
Avatar billede bundkort Nybegynder
16. juli 2008 - 22:24 #2
Der er flue ben i,,,, det var min ven der sad på nettet på min computer, og han ved ikke hvad han gjore, men der skete et eller andet,,, så ved sku ikke hvad det kan være