Avatar billede golyf Nybegynder
14. juli 2008 - 18:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Form spørgsmål

Jeg har et program med to forms:
frmMain - Hovede programmet
statusFrm - Status form, som viser status imens data loades

I frmMain_Load har jeg så:
    frmMain.Visible = False
    frmMain.Hide
    Set statusFrm = New frmLoadStatus
    statusFrm.Visible = True

og senere:
    frmMain.Visible = True
    frmMain.Show

I Form_Unload
    Unload frmLoadStatus
    Set frmLoadStatus = Nothing
    Unload frmMain
    Set frmMain = Nothing

Nu kan jeg ikke se min main form i taskbaren (eller hvad den nu hedder den nederste bjælke) eller <alt> + <tab> frem til det kørende program.

Hvorfor?
Avatar billede missfine46 Nybegynder
14. juli 2008 - 18:47 #1
Kære eksperter:

Jeg har nogle probæemer med mit VISTA !!

Der er gået kludder i mine ikoner og billeder. Jeg kan ikke sætte et billede ind på skrivebordet med mindre det er et bit-map eller et fra PaintShopPro ....hmmmm mystisk. har konfereret med Spywarefri længe og de sendte mig herhen  :o)
Derudover fryser mit skærmbillede når komputeren strter - og jeg må trykke på startknappen 2 gange mere før det er i orden, eller ta' batteriet ud - før den går i gang....Kan I hjælpe mig ?
Missfine ...i krise...det har været sådan i snart 14 dage
Avatar billede golyf Nybegynder
14. juli 2008 - 19:01 #2
Ikke for at brokke mig, men mon ikke du får mere hjælp ud af at spørge i en kategori som passer til spørgsmålet, frem for at tordne dit spørgsmål frem her?
Avatar billede golyf Nybegynder
14. juli 2008 - 19:02 #3
Avatar billede missfine46 Nybegynder
14. juli 2008 - 20:23 #4
Sorry - jeg er ny her og kan overhovedet ikke finde rundt på denneher side!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
og jeg var ikke klar over, at jeg tordnede..............
Jeg må indrømme, det er den mest forvirrede hjemmeside jeg længe ha set.....
Det her var det eneste sted jeg kunne finde ud af, at starte et spørgsmål...men undskyld da....
Jeg kan ikke finde ud af, hvordan man gør der hvor du har sendt mig hen!
Avatar billede golyf Nybegynder
14. juli 2008 - 20:42 #5
Det er ok .... Det er dog ikke så svært. Menuen er der til at hjælpe og adskille alle de mange forskellige opgaver.

PS: Jeg kan heller ikk' li' Vista