Avatar billede cheriedk Nybegynder
14. juli 2008 - 16:49 Der er 2 kommentarer

Computer på LCD tv?

Hejsa..

Jeg har koblet min bærbar sammen med mit samsung lcd tc, men det eneste jeg får frem er baggrunden.. Alle ikoner og andet kommer ikke med på billedet.. Er der nogen der har en ide om hvad problemet er?

Jeg bruger windows XP..

Mvh Cherie
Avatar billede rune1614 Nybegynder
14. juli 2008 - 20:21 #1
hej det har jeg selv været ude for det du sakl er at gå ind i kontrolplanet når du er der, er der noget der hedder bærebar computer der har du 2 valg den ene står der skift batteriindstillinger og den anden står der ,juster almindeligt andvendte.... så sak du tage nr 2 ( justere almindeligt andvendte...) så er du der inde når du har trykket kommer der meget op f.eks. skærmens lysstyrke men du sakl tage nr 5 den hedder noget med skærm et eller andet men det er nr 5 så trykker du der og du får 3 muligheder 1. dupliker mit skrivbord på alle skærme(spejlet) den skal du tage
Avatar billede rune1614 Nybegynder
14. juli 2008 - 20:21 #2
hey det er mig igen ville bare sige at hvis lyden ikke virker sakl du købe noget der hedder jackstick, bare gå ned i en butik f.eks. elgiganten, og sige du skal have et jackstick så hjælper han eller hun  dig :)