Avatar billede brinker Nybegynder
14. juli 2008 - 13:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forstørrelsesglas

Funktionen "Forstørrelsesglas" er blevet stået til.'
Hvordan fjernes den igen.
Avatar billede ebea Ekspert
14. juli 2008 - 14:03 #1
Under Programmer / Tilbehør / Øget tilgængelighed / Forstørrelsesglas
14. juli 2008 - 14:05 #2
Træk forstørrelsesglasvinduet ned på skærmen. Placer musemarkøren oppe i forstørrelsesglas-vinduet, og træk det nedad.
Klik nu på krydset i øverste højre hjørne af vinduet.
Avatar billede brinker Nybegynder
14. juli 2008 - 14:24 #3
Tak for det hurtige svar.
Fandt det faktisk også Under Programmer / Tilbehør / Øget tilgængelighed / Forstørrelsesglas.
Avatar billede ebea Ekspert
14. juli 2008 - 14:34 #4
Det vigtigste var at du fandt det.  Der er en fil "gpedit.msc" som giver dig adgang til utallige indstillinger i Vista, og som kan afhjælpe folk med mange af de irriterende ting i Vista, ved at indstille Vista korrekt til ens brug. Start den fra "Kør / Run"
Avatar billede NinaD Nybegynder
04. oktober 2009 - 18:27 #5
Jeg har præcis det samme problem bare med "oplæser" i Øget tilgængelighed. Det kommer hver gang jeg åbner computeren! Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. oktober 2009 - 19:32 #6
NinaD >> Du burde egentlig oprette dit eget spørgsmål, men jeg kan se du er ny her, så du får løsningen alligevel.  :-)

http://www.eksperten.dk/spm/797084