Avatar billede kak Nybegynder
10. juli 2008 - 19:52 Der er 1 løsning

Får denne fejl: msxml3.dll error 80072ee2

Jeg har et lidt underlige problem. Jeg henter dynamisk data fra en anden asp-side, og viser det som en del af den nuværende asp-side. Det gør jeg, for at kunne blande design og indhold dynamisk på sitet.

Problemet er, at det virker fint på to forskellige test pc'ere (begge med Windows XP) og på en test-server. Men på den interne server (Windows 2003), hvor det gerne skulle køre, fungerer det ikke?!?

Jeg gør det via denne sætning:
objHttp.open "GET", UrlTilDenAspSideJegVilHente, false

Jeg har fundet ud af, at hvis jeg henter en html side der ligger lokalt, så virker det fint. Hvis jeg henter en asp-side fra et eksternt site, så virker det også. Men hvis det er en lokal asp-side, så får jeg denne fejl:

msxml3.dll error '80072ee2'
The operation timed out

Jeg har checket, at severen kan køre url'en i en browser og også sat timeout op. Nogle gode forslag til, hvorfor jeg ikke kan gøre det med lokale asp-sider, lige netop på denne server?
Avatar billede kak Nybegynder
24. juli 2008 - 17:38 #1
Ingen svar, så jeg lukker.