Avatar billede j3ppah Novice
10. juli 2008 - 11:19 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

iphone, bestil og fragt til danmark

Hey hey!...
Jeg leder efter en ammerikansk telefonkæde / lignende, som sælger iphones og er villige til at sende til danmark... det skal være en der ikke er simlockt...
Jeg er ligeglad med om det er 3g udgaven eller den gamle, så længe den er billigere end de sindsyge priser der er i dk...

Nogen der kender en sådanne butik?... kan eventuelt godt få den sendt til en addresse i usa, og derefter få den sendt til danmark, men ville jeg gerne undgå..

PS. det er vel nemt nok at smide t9 dansk ordbog på ??...

Håber i kan hjælpe
Avatar billede ferdinand.k Mester
10. juli 2008 - 12:12 #1
Avatar billede ebea Ekspert
10. juli 2008 - 12:33 #2
Hej!  Her er et link til amazon i England. Så skal du ikke betale Moms og Told for at få den her til danmark.

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h_/203-9057568-1097525?url=search-alias%3Daps&field-keywords=iphone+8gb&x=9&y=18
Avatar billede j3ppah Novice
10. juli 2008 - 12:43 #3
De lever kun "within the UK"...

ferdinand.k jeg checker lige op på dem om det er noget man reelt kan bruge
Avatar billede ebea Ekspert
10. juli 2008 - 12:56 #4
Amazon firmaet leverer Worldwide, uanset hvad land du køber fra, hvor de er repræsenteret.
Avatar billede j3ppah Novice
10. juli 2008 - 13:10 #5
så prøv lige at gå ind og se om du kan bestille en...

*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ( See geographical restrictions.) ***
Avatar billede ebea Ekspert
10. juli 2008 - 14:07 #6
Ja det har du ret i. Men det er ikke Amazon, men Apple der har lavet restriktionen. Så du må videre ud og lede; men når Apple har sådan handels restriktion som på Iphone, så er det vel lidt tvivlsomt om du kan finde en uden for DK's grænser, som kan leveres til DK.
Avatar billede j3ppah Novice
10. juli 2008 - 14:15 #7
ser ud til at americanshopper kan.. men de tager dog et rimeligt beløb for at sende dent il danmark... noget i stil med 50-60$ ser det ud til.. og så skal der betales fragt oven i...

men nu ser vi ilge når de svare på min mail..
Avatar billede aeblenet Nybegynder
10. juli 2008 - 20:34 #8
Se nu her:
http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=260259131383

Det var lige umiddelbart den billigste jeg kunne finde på 3 sekunder.
-det er ikke sender at sælger sender til DK, men jeg har før fundet sælger i Tyskland og i England.

Telefonerne er "Jailbroken" som betyder låst op.

Gå efter minimum version 1.1.4, som er Lås-op-softwarns versions-nr.

Go jagt i England (det er korrekt med moms og fis)
Avatar billede ebea Ekspert
10. juli 2008 - 21:32 #9
Ja, men husk lige at det er fra en privat auktion, og fra USA. Så hvis nu ikke lige telefonen virker, ikke er det som man troede den skulle være, og så videre. ja så har man da sat nogle penge til. jeg taler af erfaring, gennem en del års handel på Nettet, og især eBay. Men held og lykke med den videre søgning.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
10. juli 2008 - 22:11 #10
Jeg har både købt i Tyskland og i Kina på eBay.
-alle 3 gange med succes.

Og jo du har returret, hvis ikke varen lever op til dine forventninger, kan du melde sælger til eBay.
Køb hos én der har flere end én iPhone (kan man se) og vælg en "Brand new"
-der er især et par store sælgere fra Tyskland . . .
Avatar billede j3ppah Novice
11. juli 2008 - 09:53 #11
nu var det jo ikke en privat sælger jeg søgte aebletnet... (pga sikkerhed med varens tilstand osv.
Avatar billede j3ppah Novice
11. juli 2008 - 09:55 #12
og ja, muligvis har du returret, men gidder jeg sku ikke bøvle med hvis varen er i dårlig stand
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. juli 2008 - 10:18 #13
Du er dårligt oplyst, hvis du vil have en udenlandsk tlf-kæde til at sende dig iPhone uden for restricted areas.
Telia DK sælger heller ikkeuden for DK.

Slut.

Gav dig et alternativ, som du har mulighed for at benytte dig af.

Køb den dog hos Telia som vi andre har gjort her til morgen.

399,- om 6mdr kan de fleste leve med . . .
-eller ringer du aldrig ?

Bare host op med point. Tiden er gået.
-fedte...
Avatar billede j3ppah Novice
11. juli 2008 - 10:30 #14
tror nu nok det ender med ferdinand.k får mine points, venter på svar fra dem...
og du her slet ikke besvaret mit spørgsmål, du har givet mig et alternativ jeg ikke kan bruge til noget.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. juli 2008 - 17:43 #15
Her er dit endelige svar så igen:
Du er dårligt oplyst, hvis du vil have en udenlandsk tlf-kæde til at sende dig iPhone uden for restricted areas.
Telia DK sælger heller ikkeuden for DK.

Desuden fik du et alternativ for at optimere dit indkøb.

(et eller andet sted kunne jeg have sagt mig selv at du er nærig som bare f.....
-du vil ikke engang købe en iPhone der bare fungerer 100% - hos Telia)

Skuffet kan man altid blive - og det er livet for kort til!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. juli 2008 - 17:45 #16
Giv du bare feridinan points.
-det er jo ikke dem jeg skal bruge til at betale min iPhone med alligevel!!!

Fedte...
Avatar billede aeblenet Nybegynder
23. juli 2008 - 17:22 #17
ferdinan har uret.
Man kan ikke købe iPhone hos en USforhandler
Avatar billede aeblenet Nybegynder
25. juli 2008 - 08:11 #18
Hey hey!...
Jeg leder efter en ammerikansk telefonkæde / lignende, som sælger iphones og er villige til at sende til danmark

Findes IKKE!
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. juli 2008 - 08:52 #19
Avatar billede aeblenet Nybegynder
25. juli 2008 - 16:17 #20
Apple iPhone 3G: 16GB - Black

Product Information
In the box

    * iPhone 3G
    * Stereo headset with microphone
    * Dock connector to USB cable
    * USB power adapter
    * Documentation
    * Cleaning/polishing cloth
    * SIM eject tool

Price: £319.00 (inc. VAT)

Product Part No.: MTE2NTQ
OUT OF STOCK
---

Flot! (not)
Skulle man måske undersøge om Apple yder World Wide service på denne ?
-ellers er den jo intet værd.

Det er jo absolut ikke uden grund at Appel udvælger én teleudbyder som forhandler og ikke andre. Det er ej heller uden grund at Apple sagsøger forhandlere af parallelimportører, da dette udtrykkeligt er et brud på en licensaftale med det pågældende lands teleudbyder og Apples forretningskoncept.

Lad være med at håbe på at den bliver billig i drift som hacket udgave, da det er hamrendes dyrt at hente data fra de fleste udbydere.

Spørger du mig er iPhone INTET bevendt uden at samtlige funktioner kører 100% og gerne uden omveje og besværd!
---

iPhone koster desuden det samme som f.eks en HTC-diamond som kun har 8GB Harddisk og som ikke kan hente de over 800 programmer (en stor del af disse er oven i købet gratis)

Lad være med at pive over prisen på iPhone.
-den er gud og koster 5k som de fleste andre smartphones i den klasse.