Avatar billede bruna Nybegynder
09. juli 2008 - 10:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne link-style direkte på linket

<a href="/zzzzz/zzzzz" style="text-decoration: none; a.test:hover{color:#000000;text-decoration:none};a.test:link{color:#000000;text-decoration:none};a.test:visited{color:#000000;text-decoration:none}">

Hej, jeg vil gerne kunne overstyre et stylesheet, jeg ikke kan få adgang til. Hvordan får jeg dette link til at se ud, som jeg gerne vil?
Avatar billede bruna Nybegynder
09. juli 2008 - 10:31 #1
style="text-decoration: none; color:#000000"

har stilt spørgsmålet herinde en gang før. Ovenstående virker direkte på tagget.
Avatar billede w13 Novice
09. juli 2008 - 10:32 #2
Hvis det er løst, så husk at acceptere dit svar, så spørgsmålet lukkes og du får dine point igen.
Avatar billede roenving Novice
09. juli 2008 - 11:28 #3
Så må du indsætte et stylesheet mere og sætte en klasse på linket (eller et omkransende element !-)