Avatar billede soren23hansen Nybegynder
08. juli 2008 - 11:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ASP til PDF hos scannet.dk

Jeg spurgte Scannet om dette:
Til Support

Hvilken PDF writer bruger i ?
Er der et eksempel på hvordan den bruges ?
Med venlig hilsen
Søren Hansen

Fik dette svar:
Hej Søren,

PDF writer bruges ved du vælger printeren "pdf writer" når du vil udskrive noget også angiver du et filnavn når den spørg også gemmer.
Jeg er ikke klar over hvilken vi bruger.

Er der en der har et lille kode eksempel på hvad det er han mener.

/Søren
Avatar billede keysersoze Guru
08. juli 2008 - 11:16 #1
Avatar billede soren23hansen Nybegynder
08. juli 2008 - 15:35 #2
Tak for svaret :) Troede det var lige så enkelt som at sende mail. Tror jeg kan lave en pdf nu er dog stadig lidt usikker på hvor jeg skal angive printeren til "pdf writer"  Det med at sætte den til et filnavn viser http://www.asppdf.com meget godt.