06. juli 2008 - 23:05 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

* HARDWAREKAST 2008 * Så prøver jeg igen *S*

Hi Folks

I lighed med tidl. år's Hardwarekast Stævne
http://www.hardwarekast2005.frac.dk/
http://www.hardwarekast2006.frac.dk/

... skal der så også være et

* HARDWAREKASTSTÆVNE 2008 *

Jeg har inviteret/lagt hus mm. til 2005 + 2006; nu må det da være andres tur !!!

Og der var jo 'ingen' reaktion mht 2007 !!!
http://www.eksperten.dk/spm/782522

Skal vi have andre landsdele på banen ???

Jeg kan godt være 'konsulent' hvis det skulle være *LOL*
Avatar billede roenving Novice
07. juli 2008 - 11:21 #1
Det ku da være hygsommeligt !-)

-- og jeg vil også gerne hjælpe, men kan desværre ikke tilbyde at stå for det ,-)
07. juli 2008 - 11:49 #2
Flere ?
Avatar billede Beach Mester
08. juli 2008 - 01:58 #3
Øhh.... Ny mand på banen som de sidste år har været på nippen til at slå til som deltager men hvor jeg kunne se at der ikke var den store interesse.

Har nu fået sommerresidens i 2640 hvor vi kunne finde på noget sjov, men det er jo ikke rigtig så langt væk fra 4653, og hvis vi skal have Fyn/Jylland med på banen så må der andre spillere ind og byde ind.

//Beach
08. juli 2008 - 06:39 #4
Hørt !!!

Ska' vi så kun blive TRE deltagere ?

Husk der er sponsergaver af teknisk art!!!
08. juli 2008 - 20:45 #5
Flere [2] ?
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
09. juli 2008 - 16:12 #6
jeg er med på den værste, men 4660 er 10 min fra 4653.
det kan da ikke passe at der ikke findes nogle personer fra fyn eller jylland, jeg har da set at de har internet derovre

men problemet er nok at folk skal se denne tråd, jeg fik et vink med en vognstang ellers havde jeg nok ikke opdaget den (jeg ser næsten kun rss feeds)

Har vi mulighed for at lave et lille reklamefremstød
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juli 2008 - 17:32 #7
Overvej mund til oere alias outbox til inbox metoden. Jeg er ret sikker paa at en
ret stor del af de potentielle deltagere kender hinander enten direkte eller
gennem andre. Saa hvis man spammer inboxen hos en 3-4 man kender paa E og beder
dem spamme en 3-4 andre o.s.v., saa tror jeg hurtigt at nyheden spredes.

(og alle postnumre er for langt fra mit postnummer ...)
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
09. juli 2008 - 17:38 #8
hvad land er du placeret i arne_v, har tit tænkt på dit forbrug af aa, ae ,oe
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juli 2008 - 18:10 #9
USA

Og jeg bruger danske bogstaver, naar jeg er hjemme og har et dansk tastatur. Men paa
arbejde har jeg amerikansk tastatur og bruger ae/oe/aa. Jeg ved godt hvordan man
switcher til dansk keyboard layout paa et amerikansk tastatur. Og jeg bruger det
nogle faa gange. Men generelt finder jeg det voldsomt forvirrende, at det der staar
paa tasterne ikke passer. Saa jeg vurderer ofte at folk maa leve med ae/oe/aa.
10. juli 2008 - 06:46 #10
(Denne tråd bliver nok "genopslået" om en uges tid ...)
11. juli 2008 - 14:43 #11
I guder hvor er I sløve... (Fyn/Jylland) ...
Avatar billede fromsej Praktikant
11. juli 2008 - 18:13 #12
Ja, det må vi sige.
Jeg har ikke hverken tid eller plads til arrangementet, beklager.
Avatar billede olebole Juniormester
11. juli 2008 - 23:35 #13
<ole>

Har haft rasende travlt på det sidste og kan hermed bekræfte, Arnes io-metode klart har sin effekt  =)

Jeg vil _meget_ gerne deltage, men en altankasse er næppe egnet til sportslig udfoldelse, så jeg kan deværre heller ikke tilbyde at huse event'en

/mvh
</bole>
Avatar billede serverservice Praktikant
12. juli 2008 - 00:04 #14
Jeg deltager gerne i det festlige arrangement hardwarekast
Der plejer som altid at være rigeligt grillmad samt våde varer, og hyggeligt nok at se nogle man har kun kendt over nettet.

Det er også en god ide at initiativet fortsætter og det var egentlig Fromsej og jeg da startede det først stævne på Fyn , så har vi været et par gange på sjælland og en gang i Nordjylland - men burde det ikke være Århus denne gang eller deromkring?

Jeg sponsorer gerne nogle T-shirts samt lidt hardware - hvis nogle er i tvivl om hvem jeg er kan I kigge på http://serverservice.dk
Avatar billede Beach Mester
12. juli 2008 - 00:17 #15
Ja ja, nu er vi da mere end 3...
Har hørt så meget om Jytland, der skulle være så uendelige meget plads:-)

Olebole---> På en altan kan man kaste rigtig langt. Spørg bare sælger af mit forrige softwareindkøb*S*

//Beach
Avatar billede serverservice Praktikant
13. juli 2008 - 19:52 #16
Jeg prøver at sprede budskabet så det er også her http://www.uniteit.dk/spm/337

tror at denne lever endnu http://www.hardwarekast.dannyboyd.dk/
21. juli 2008 - 22:54 #17
Genopslag ved http://www.eksperten.dk/spm/839050 (I guder hvor er I - andre - sløve...)
08. august 2008 - 21:56 #18
relgnaM..." gidats ne >træv< lit etted tnemegnarra "...?
Avatar billede humpfrey Nybegynder
08. august 2008 - 21:59 #19
hey, folks, hvis det falder på et godt tidspunkt, ville jeg da også gerne deltage... og jeg kan kun bekræfte at det har været kanon hyggeligt de andre gange
Avatar billede humpfrey Nybegynder
08. august 2008 - 22:02 #20
karis larry-> hvad med de andre fra team spywarefri ? (jeg anede ikke du ku' så meget udenlandsk) :-)
08. august 2008 - 22:18 #21
... ikke noget derfra ...

Jeps - Kanin/Kanon hyggeligt ! Jeg (+familien!) vil bare et andet sted end hos mig; selvom pladsen/mulighederne er der...
05. oktober 2008 - 16:15 #22