Avatar billede pugstyle Nybegynder
04. juli 2008 - 18:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Xp lukker ned når jeg sætter usb pind i ?

sidder med svigerfars computer som er underlig hvis jeg sætter en usb pind i så går den helt i selvsving lyder som om den ikke får strøm til harddisken. Det gør at den crasher ned.

har kørt sfc /scannow men det hjalp ikke.

tænkte på om det var bundkortet der var stået af men hvordan finder jeg lige ud af hvad det er, har også prøvet og sætte en usb netkort i med samme resultat
Avatar billede peet-49 Novice
04. juli 2008 - 19:08 #1
Sæt enheden til inden opstart.
Avatar billede pugstyle Nybegynder
04. juli 2008 - 19:51 #2
har jeg prøvet så vil den ikke starte op overhoved
04. juli 2008 - 21:15 #3
Hardwarefejl ved/på/i USB enheden ...
Avatar billede peet-49 Novice
05. juli 2008 - 07:44 #4
Sæt et PCI usbkort i maskinen.
Avatar billede pugstyle Nybegynder
05. juli 2008 - 11:27 #5
har prøvet flere usb ting den eneste den ikke reagerede på var min mobiltlf så ved ikke om det er usb 2.0 den ikke kan klare
Avatar billede peet-49 Novice
05. juli 2008 - 11:59 #6
De fleste ting er bagudkompatible, så det burde ikke være problemet
Avatar billede pugstyle Nybegynder
05. juli 2008 - 16:09 #7
tror jeg har fundet problemet. Havde ikke sluttet den på nettet, men da jeg satte netkabel i døden den på samme måde som med usb'en så har dømt bundkortet dødt nu skal jeg bare finde ud af om det skal være et nyt eller ny com
Avatar billede pugstyle Nybegynder
05. juli 2008 - 16:10 #8
slut