Avatar billede logan-raarup Nybegynder
22. juni 2001 - 10:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sendmail domæner

Er det muligt at opsætte sendmail til at modtage mail på alle domæner? Lige nu skal jeg enten skrive alle de domæner jeg vil modtage mail for enten i sendmail.cf eller sendmail.cw...
Kan man lave så sendmail bare modtager mails på alle domænerne?
Avatar billede scorpio Nybegynder
25. juni 2001 - 21:30 #1
Jeg har ellers fulgt dette spm. men der er åbenbart ingen, der ved noget. Desværre kan jeg ikke hjælpe, da jeg har haft lyst til at stille samme spm.
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
26. juni 2001 - 13:48 #2
Hmmm... Jeg har kigget mange steder, men har ikke kunnet finde det :(
Der må da være en eller anden som ved hvordan det kan gøres?!?
Avatar billede fl Nybegynder
04. juli 2001 - 21:39 #3
Det kan ikke lade sig gøre...

SendMail skal have en indgang for hvert domæne den skal modtage emails fra.

Avatar billede logan-raarup Nybegynder
07. august 2001 - 10:06 #4
lukker