Avatar billede warg Nybegynder
03. juli 2008 - 13:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lyd-balance instilling i Vista?

Hej, jeg er MEGET træt af Vista men jeg har ingen XP diske så jeg må leve med Vista.

En af mine venner fik en dag på en eller anden underlig måde ved en fejltagelse sat lyden helt over i højre højtaler imens han spillede et spil. Det var vist en eller anden Dialogbox tingest siger min ven. Jeg så det nemlig ikke selv, og min ven er ikke særlig god til computer-verdnen. Så jeg tror at han har tastet en eller anden genvejstast-kombination og så er der kommet en lyd balance instillings-box op.
Jeg har ledt ver det hele i Vista men kan ikke finde noget om det så hvis nogen af jer herinde ved det, ville jeg blive meget glad.

Og forresten har jeg et 5.1 lydsystem :)
Avatar billede mrehn Nybegynder
03. juli 2008 - 13:39 #1
Hej warg..

Kunne det være i Lyd - din standardlydenhed Egenskaber - Niveauer - Balance ?
Avatar billede warg Nybegynder
03. juli 2008 - 14:40 #2
Nå jo! Hvor er jeg blind! jeg har været inde i "Niveauer" men jeg overså Knappen "Balance".
Tak og point skal du have ;P
Avatar billede mrehn Nybegynder
03. juli 2008 - 16:10 #3
takker (:
Avatar billede warg Nybegynder
02. november 2009 - 19:46 #4
Lukker...