Avatar billede larsrr Nybegynder
02. juli 2008 - 13:27 Der er 7 kommentarer

God web hosting med meget plads.

Hej Alle...

Skal bruge lidt hjælp til en ny web hosting. Jeg har pt. Bluehost.com i USA, som er virkelig langsom! Ping til min side er 180 ms. og deres performance på deres servere stinker, da min side er så langsom. Lige pt. bruger jeg 25 GB. plads og der kommer mere og mere, så det med alt den plads man kunne bruge og fri trafik for 7 $ hver måned var fint. Det lyder jo ret godt, men kører også derefter. Jeg har kigget på Media Temple, men har nogle erfaringer med dem? Jeg har også kigget på yourshelter.net, men de er lidt dyre og kan ikke få plads nok. Det er bare en personlig side med billeder osv., så det skal ikke koste så meget.

Men kan man få noget god web hosting evt. her i Europa for små penge? Jeg vil gerne have plads og performance. Jeg har en del billede gallerier der kræver en del.

Vil gerne se evt. test på nogle sider, eller andet der understøtter et svar ;-) At skrive surftown.dk giver ikke point.

Vil meget gerne høre om folks erfaringer.
Avatar billede coderdk Praktikant
02. juli 2008 - 13:49 #1
prøv www.servage.net :)
Avatar billede coderdk Praktikant
02. juli 2008 - 13:49 #2
(jeg har selv yourshelter, og er generelt tilfreds)
Avatar billede larsrr Nybegynder
02. juli 2008 - 14:02 #3
Servage ser ok ud... Nogle der har erfaringer med dem??
Avatar billede coderdk Praktikant
02. juli 2008 - 14:14 #4
Hmm jeg spurgte lige google - Det kan være du skal gå et stort stykke uden om servage.net ;P (google servage review)
Avatar billede larsrr Nybegynder
02. juli 2008 - 14:28 #5
Ja, okay... Ser ikke for godt ud...

Jeg vil bare gerne ha en side der har god performance her i DK/Europe.

Kigger lige lidt her: http://www.webhostingstuff.com/category/Top-10-Web-Hosting.html
Avatar billede larsrr Nybegynder
02. juli 2008 - 14:47 #6
Inmotionhosting.com har deres business power til 9 $ hver måned. Ser fornuftigt ud. Nogen der har erfaringer med dem her i DK?
Avatar billede larsrr Nybegynder
03. juli 2008 - 10:17 #7
Det er sku svært at beslutte sig... Jeg skrev til Media Temple og de skrev at deres servere var meget hurtige og deres performance var i top. De skrev at jeg kunne teste ping til "s1555.gridserver.com". Jeg pinger 230 ms. til den på en Sonofon linie og 180 ms. på en TDC linie. Den timer også nogle gange ud :-( Det skal jeg ikke rode med.

Kan nogen hjælpe???