Avatar billede pcdl Nybegynder
01. juli 2008 - 18:00 Der er 1 kommentar

feedback på hjemmeside tak

nogen der gider kigge vores side igennem og give sin mening www.trialnet.dk/sdev og meget gerne hvis i vil oprette en bruger på mysoource og give jeres bedømmelse af det
Avatar billede hdefte Nybegynder
19. august 2008 - 00:09 #1
Synes ikke rigtig der er en sammenhæng mellem top banneret og resten af siden.
Det er som om det er to elementer fra forskellige sider, efter min mening.

Dog er jeg vild med enkeltheden, der er mange sider som prøver at presse for meget ned på en side og det ender tit med en rodet fornemmelse, der er jeg klart fan af rene og enkelte design metoder.

Måske det ville være en fordel med et logo, jeg ved der er det forstørrelsesglas i bunden, men det kan vel ikke betragtes direkte som et logo. I tilfældet af overskriften Soource er logoet, synes jeg der mangler noget ved det. Et sjovt tvist eller noget grafik af en art.

Håber det hjalp lidt.