Avatar billede pc1968 Nybegynder
30. juni 2008 - 14:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Notat forsvinder fra debitorkartoteket i C5 version 4.0

Hej
Jeg har et stort problem, som jeg håber der er en som kan hjælpe mig med. jeg har oplevet at mine notater forsvinder fra debitorkartektet. Jeg har f.eks. oplevet det, hvis jeg har været inde og kigge på et notat på en debitor og så går ud af det igen, hvis jeg så senere går ind og kigge er det pludselig forsvundet fra den pågældende kunde.
Har oplevet det samme på notatet under applikation.

Håber der er en der har et svar.

På forhånd tak.
Avatar billede mariaf Juniormester
30. juni 2008 - 21:19 #1
Notatet slås op vha recid. Måske har du et problem der? Nogen fejlkoder?
Avatar billede pc1968 Nybegynder
01. juli 2008 - 08:31 #2
Der er ingen fejlkoder overhovedet, de forsvinder bare, men ikke hver gang. Vi bruger meget de som står på notaterne henholdsvis notaterne på debitoren samt notaterne under applikation, så det er et meget stort problem for os når de forsvinder, oplevede det aldrig i f.eks. version 1.60.4 som vi kørte med i rigtig mange år, dette er en version 4.0 SP0.
Andre med et forslag
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
20. juli 2008 - 17:31 #3
Jeg har oplevet, at en af mine ansatte slettede notatet/teksten i forbindelse med oprettelse af f.eks. ordre/følgeseddel i den tro, at det ikke blev slettet i debitorkartoteket. Man kan jo godt ved en fejl tro, at det er et notat på ordren og ikke i kartoteket.

Tror da ikke, at det er det, men man kan aldrig vide.

Jeg bruger også selv notater rigtig meget både i varekartotek, kreditorer, debitorer osv. Det er et fantastisk hjælperedskab til alle i firmaet, så man ikke skal huske på alt selv. Det må være dybt frustrerende, hvis teksterne så forsvinder :-(
HÅBER AT DU FINDER FORKLARINGEN
Avatar billede pc1968 Nybegynder
15. juni 2011 - 20:54 #4
Læste at hvis man opdatere til nyeste servicepack skulle det løse problemet, men har ikke selv opdateret endnu, men mon ikke det virker, det må da håbe.
Avatar billede pc1968 Nybegynder
15. juni 2011 - 20:54 #5
Lukker denne da jeg selv fandt et svar.
Avatar billede mariaf Juniormester
21. juni 2011 - 20:44 #6
Må vi andre få svaret?
Avatar billede pc1968 Nybegynder
22. juni 2011 - 10:52 #7
prøv at tidligere kommentarer fra

ons. d. 15. juni 2011 kl. 20:54:01
pv1968