Avatar billede janesk Nybegynder
29. juni 2008 - 21:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cursor forsvinder

Jeg har Outlook 2003 og Windows Vista Premium Home. Når jeg skal skrive mails oplever jeg at cursoren forsvinder meget tit, og det er jo meget irriterende. Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen grund til at det sker.
Jeg havde ikke problemet da jeg havde XP.

Nogen der kender til problemet og en løsning?
29. juni 2008 - 21:56 #1
.... forsvinder - hvordan skal det forståes ?
Er det da (kun) i tekstboxen ?
Avatar billede be_nice Juniormester
30. juni 2008 - 16:51 #2
Cursor "problemet" skyldes at du benytter Word 2003 til at redigere dine mails.
Hvis dette irriterer dig kan du ændre dette under:
--> "Funktioner"
--> "Indstillinger"
--> "Postformat"
--> Fjern afkrydsning i boksen "Brug Word ...."
Ellers skulle cursoren gerne komme til syne når du bevæger musen?
/Be-Nice
Avatar billede janesk Nybegynder
30. juni 2008 - 20:21 #3
Jeg bruger ikke Word til at redigere e-mails.

Ja det sker kun når jeg skriver i tekst, men det sker f.eks. ikke når jeg skriver i denne tekstboks.
Har endvidere prøvet i Windows Mail, og der sker det også, bare ikke så ofte.
Avatar billede be_nice Juniormester
30. juni 2008 - 20:42 #4
Når jeg ikke benytter Word som editor, forsvinder min cursor ikke - men du kan også lige checke dine indstillinger for din mus:
--> "Kontrolpanel"
--> "Mus"
--> "Markørindstillinger"
--> Fjern flueben i boksen "Skjul markør når der skrives"
/Be_Nice
Avatar billede janesk Nybegynder
01. juli 2008 - 20:42 #5
Det hjælper desværre ikke.
I indbakke står markeringen af en mail og "blinker" som om at vinduet bliver inaktivt for igen at blive aktivt nogle sekunder efter.
Avatar billede janesk Nybegynder
03. juli 2008 - 21:48 #6
Hvis jeg sætter Word til at være e-mail editor som forsvinder cursoren ikke i mail tekstboksen, men markering af mail i indbakken fotsætter med at blinke.
Avatar billede janesk Nybegynder
16. juli 2008 - 09:36 #7
Jeg har fundet problemet. Det er Bluetooth som går ind og forstyrrer. Når der slukkes for Bluetooth, så er problemet der ikke mere.