Avatar billede thomsensec Nybegynder
27. juni 2008 - 17:14 Der er 10 kommentarer

Hjemmesiden kan ikke søges

Hej

Jeg har oprettet en hjemmeside:

www.thomsen-security.dk

Desværre kan google ikke finde hjemmesiden. Jeg har tilmeldt mig ved google og synes selv jeg har gjort alt for at kunne blive opdaget: ændret min index.html, tilføjet keywords etc. Mit index.html ser ud som følgende:

<HTML>
<HEAD><TITLE>www.thomsen-security.dk</TITLE>
<META content=www.thomsen-security.dk name=Title>
<META content="Vi tilbyder security ydelser til festivalsarrangementer, events, sportsbegivenheder, dørmand og meget mere.&#13;&#10;Besøg vores hjemmeside for at få flere informationer" name=Description>
<META content="Security, Kontrol, Festivalsarrangement, Events, Sportsbegivenheder, Dørmand, Andre Security opgaver" name=Keywords>
<META content=All name=Robots>
<STYLE type=text/css>

Håber I vil hjælpe mig!
Avatar billede zips Juniormester
27. juni 2008 - 17:27 #1
Hej thomsensec

Det vil helt sikkerte hjælpe hvis de side validerer, prøv selv her http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.thomsen-security.dk%2Findex.html&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Google er ikke meget for sider som denne med alle de fejl
Avatar billede goose Nybegynder
27. juni 2008 - 17:28 #2
For det første, så er det kun 5 dage siden du har oprettet domænet hos DK-Hostmaster.

For det andet, så hjælper det ikke en hujende papfis at bruge Googles tilmeldingsfunktion.

Få dig nogle indgående links fra sider som i forvejen er indekseret i Google og så skal du altså væbne dig med tålmodighed :o)

/Goose
Avatar billede thomsensec Nybegynder
27. juni 2008 - 17:37 #3
hej zips

Du skriver ...sider som denne alle de fejl

Hvad er det for fejl, der skal rettes. Jeg er ret ny til det her med hjemmesider og kan derfor ikke se det selv.
Avatar billede olebole Juniormester
27. juni 2008 - 17:48 #4
<ole>

Det måske allervigtigste 'keyword' på din side er title-tagget. Der skriver du i øjeblikket:
    <TITLE>www.thomsen-security.dk</TITLE>

- hvilket er noget nær totalt spild. Titlen skal bestå af det eller de to vigtigste ord på siden (ikke på andre sider på sitet), kædet sammen til et kort, beskrivende udtryk.

En keyword-meta er der ikke længere den store fidus ved at bruge. Skal man bruge en, må den _kun_ indeholde de to til fire vigtigste ord fra den side, meta'en er skrevet på.

Hvad fejl angår, så skal du begynde dokumentet med en DTD (DocType Definition) - og så bør du sætte en Content-Type meta - f.eks:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
            "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
    <title>Professionelle dørmænd og security til diskoteker, festivaller og events</title>
... osv ...

Dernæst prøver du at validere siden med W3C's validator. Så tager vi evt. fejl derfra  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede zips Juniormester
27. juni 2008 - 18:02 #5
Som olebole skriver, mangler der DTD, men med hjælp fra olebole som jeg selv anser som en af de dygtigste, bliver din side helt sikkert google venlig ;-)
Avatar billede thomsensec Nybegynder
27. juni 2008 - 23:34 #6
Tusind tak for jeres hjælp - google har fundet mig

Tråden er lukket
Avatar billede olebole Juniormester
27. juni 2008 - 23:37 #7
Ja, selvfølgelig har Google fundet dig. Du har jo lige lagt et link i denne tråd. Det ændrer ikke ved, du bør rette dine fejl  ;o)

Tråden lukkes forøvrigt først, når et evt. svar er accepteret
Avatar billede olebole Juniormester
27. juni 2008 - 23:38 #8
Avatar billede thomsensec Nybegynder
28. juni 2008 - 00:43 #9
Hej Olebole

Tak for hjælpen. Jeg har lavet de ændringer, som du nævnte. Der skal dog meget mere øvelse i, før jeg forstår det hele. Nu har jeg fået smag for det og jeg vil prøve at få rettet fejlene hen ad vejen. Det vil dog kræve lidt tid.

Jeg har iøvrigt prøvet at give dig points, med det lykkes ikke helt. Kan du give mig et svar, for at du kan få de velfortjente points.
Avatar billede zips Juniormester
30. juni 2008 - 13:49 #10
Hej thomsensec

Du skriver "Tak for hjælpen. Jeg har lavet de ændringer, som du nævnte." til olebole men på hvilken hjemmeside er det lavet??? for det er da ikke på den du nævner her i tråden.