Avatar billede 4b4 Nybegynder
26. juni 2008 - 20:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar til kæresten

Jeg er på udkig efter en bærbar til kæresten. Den skal maks koste 5000 - dvd brænder, duel core.. the usual.

Har kigget på http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=347222 som netop er faldet i pris. Kan personligt godt li' zepto pga. hardware kontra pris, men kæresten skal have noget gennemtestet, der virker og som passer til hendes behov som er: skrive og internet surfing.

Eneste minus jeg kan se ved ovenstående, er cpu'en som "kun" er 1,5, men kontra hendes behov burde det ikke være eller blive et problem.

Hvad syntes i?
Avatar billede 4b4 Nybegynder
26. juni 2008 - 20:31 #1
Skal lige nævne.. at 14,1 er en klar fordel ved maskinen!
Avatar billede exii Nybegynder
27. juni 2008 - 13:49 #2
Så er den du har fundet et godt valg (hvis det skal være 14 - 14.1" :)
Den er rigtig lækker at skrive på, og har et flot design.
Avatar billede m-stengaard Nybegynder
02. juli 2008 - 10:55 #3
Tja 1,5 GHz er ikke meget når man i samme prisklasse kan få 2 GHz.
Jeg ville foreslå noget i denne stil.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=405200

Der er også mulighed for at montere flere RAM hvis det skulle blive nødvendigt.
Avatar billede 4b4 Nybegynder
13. juli 2008 - 17:57 #4
det blev hp'en
Avatar billede 4b4 Nybegynder
13. juli 2008 - 17:57 #5
!