Avatar billede qrnen Nybegynder
24. juni 2008 - 20:34 Der er 5 kommentarer

Lave FPS i spil

Hej. Sidder med en 2.4ghz dou core, 2gb ram og et Geforce 8600GT 512mb grafikkort.. Burde da kunne køre med mere end 30 fps med standard grafik indstillinger i World of Warcraft?
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
24. juni 2008 - 20:58 #1
Hvilken hastighed har du af internet?
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
24. juni 2008 - 21:03 #2
tjek hastigheden her:
http://hastighedstest.tdc.dk/
Avatar billede haverslev Novice
24. juni 2008 - 21:04 #3
Tjek at din pc er opdateret og ikke mangler noget, udfra specs. så kunne der tyde på en bærebar (Zepto ? )
Prøv at tjekke ved at finde WOW i dropdown og se om du får PASS i alle tingene, ellers skal du have opdateret.
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Avatar billede qrnen Nybegynder
25. juni 2008 - 16:51 #4
Har 14mbit ned og næsten 2mbit op så det er ikke problemet :) Ellers tak.

Sidder faktisk med en Zepto :p Den siger pass til alt.

Grafikindstillinger i wow hvis det kan bruges:
Indstillingerne til min driver er sat til at programmet styrer 3D indstillingerne.
1280x1024 opløsning
Vertical sync har jeg slået fra
Multisampling er sat til 24bit color 24bit depth 1x multisample
Avatar billede haverslev Novice
25. juni 2008 - 17:18 #5
Du kører med et fuldt opdateret Windows ikke ?
Du kører med fuldt opdateret drivere ?

Prøv at hente dette program, installere det (vælg dansk til sidst)og start det op
kør en tur med det, det gøres ved at klikke på "scan" og lad den køre færdig scanning færdig, klik derefter på "reparer" - når færdig, så klik luk
http://www.download.com/Advanced-WindowsCare-Personal/3000-2086_4-10407614.html