Avatar billede lars_k21 Nybegynder
22. juni 2008 - 11:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Computer genstarter.

Hej Kan i hjælpe mig med at finde fejlet til mit problem.

Min computer genstarter når jeg skal til at brænde på enten en cd eller dvdskive. Det er så snart at skiven bliver " indlæst" at computeren genstarter.

Troede først det var min gamle brænder der var stået af.

så har lige invisteret i en extern usb.  samme problem opstår.

Har prøvet at afinstallere mit gamle brænder program og installere det medfølgende.

stadig samme problem..  HJÆLP.

Jeg skal have lavet en backup af min hardisk da jeg gerne vil formatere den.
Avatar billede nva Praktikant
22. juni 2008 - 12:35 #1
Slå automatisk genstart fra under 'denne computer-egenskaber-avanceret-start og genoprettelse så du kan se en fejlmeddelelse.
Avatar billede lars_k21 Nybegynder
22. juni 2008 - 14:35 #2
:0)  det virkede.  den skriver ingen fejlmeddelelse. men den brænder fint igen.

Mærkeligt.  Må bare lade være med at slå det til igen.
Avatar billede alexand Praktikant
22. juni 2008 - 14:38 #3
Slå automatisk genstart fra - Dennecomputer > Egenskaber > Avanceret > Start og genoprettelse..
Der kan du se fejlen..

Point tak !
Avatar billede lars_k21 Nybegynder
22. juni 2008 - 15:01 #4
Troede lige problemet var løst.  meeen,    ved anden brænding kom der blå skærm og  følgende fejl:

stop:0X0000008E (0XC0000005, 0X8670094f, 0XB73F9848, 0X00000000)

Så fejlen er der staidg og nu kan jeg ikke brænde igen.  men hvad betyder det.

Desværre alexand, så skal jeg have en lidt mere hjælæp før pointene bliver delt ud.
Avatar billede nva Praktikant
22. juni 2008 - 15:16 #5
Har du prøvet at opdatere driveren til dit brænderdrev?
Avatar billede lars_k21 Nybegynder
22. juni 2008 - 15:26 #6
problemt er den samme både for mit gamle og mit nye usb brænderdrev, så der burde ikke være nogle driver problmer.
Avatar billede alexand Praktikant
07. februar 2010 - 15:14 #7
Didn't work.