Avatar billede help2day Nybegynder
21. juni 2008 - 16:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

10 dage til backup på vista!

En ven fik en besked på skærm i sin vista at han har 10 dage til at tage backup af sin vista, herefter kunnne en vilkårlig af vista installeres på sin pc, nogen der kender til det?
Avatar billede osigaard Nybegynder
21. juni 2008 - 18:06 #1
Det må være på grund af, at han endnu ikke, har fået brændt sig en Recovery DVD.

HP's computere har det med at påminde bruger om, at oprette Gendannelses DVD/CD'er, hvis bruger endnu ikke har oprettet gendanelsessæt efter en periode.
Avatar billede help2day Nybegynder
21. juni 2008 - 19:32 #2
det prøver jeg at give videre. ja det kunne jo være at det var det beskeden mente.
han oplyste mig at det mere lignede en windows updatering.
Avatar billede osigaard Nybegynder
21. juni 2008 - 23:33 #3
Det kan måske også være beskeden til ham pm, at han har 10 dage tilbage, til at aktivere Windows Vista.
Hvis Windows Vista ikke bliver aktiveret inden for en bestemt periode, vil den begynde at miste visse funktioner.
Så hvis det er ham selv, har installeret Windows Vista på computeren, skal han lige sørge for at besøge Windows Update.
Avatar billede help2day Nybegynder
21. august 2008 - 09:02 #4
svar lige på den besked så du kan få point
Avatar billede osigaard Nybegynder
21. august 2008 - 10:26 #5
Ping! dette er et svar :-)