Avatar billede ierikk Nybegynder
18. juni 2008 - 12:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Udskifte Cybercity modem/router med anden trådløs , eller tilføje

Har planer om at erstatte min Zyxel router, som er udleveret af Cybercity, med en anden trådløs router. Men kan det lade sig gøre. Eller skal jeg have den udleverede og så kable til den nye trådløse router.
den udleverede er:
et stk Prestige 2602 R-61 model 401396
jeg mener at huske, at der ca. 20 maj 08 har været et lignende ?
så vidt jeg husker, deltog bl a "olly" og "Keysersoze" med besvarelser, jeg kan ikke huske, hvad svarene gik ud på, jeg mener at jeg skal tilføje lidt hardware, for at lave noget MAC adresse filtrering
jeg har prøvet CYBERCITY, men de vil ikke hjælpe mig
Avatar billede keysersoze Guru
18. juni 2008 - 12:46 #1
CC yder kun support til eget udstyr hvilket jo er fair nok så korrekt at der ikke er hjælp derfra - men du kan godt erstatte CCs udstyr med dit eget så længe den understøtter PPPOA og du indsætter login-oplysningerne fra CC.
Avatar billede keysersoze Guru
18. juni 2008 - 12:47 #2
Avatar billede ierikk Nybegynder
18. juni 2008 - 13:01 #3
? ved du hvilket udstyr/hardware jeg kan bruge/købe
Avatar billede keysersoze Guru
18. juni 2008 - 13:09 #4
Jeg købte en Zyxel 660HW-D1 - en af dem de iøvrigt selv benytter - var let at sætte op og fungerede fint. Så længe du går efter udstyr de selv benytter kan du ikke gå helt galt i byen.
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2008 - 10:33 #5
lukketid?
Avatar billede ierikk Nybegynder
08. september 2008 - 11:06 #6
jeg har lavet Mac adr filtrering i AP
Avatar billede ierikk Nybegynder
08. september 2008 - 11:07 #7
Den havde jeg glemt, undskyld!
Avatar billede ierikk Nybegynder
08. september 2008 - 11:11 #8
jeg syntes ikke at jeg kan lukke
jeg har trykket på Accepter
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2008 - 17:39 #9
der er lukket (nu i hvert fald) :)