Avatar billede caine.dk Nybegynder
21. juni 2001 - 14:12 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Url ti windows XP

Jeg skal bruge en  URL der linker lige til det download af windows XP  for nu er jeg træt af at jotle rundt på www.microsoft.com for at finde det
jeg kan godt finde siden omkring windows XP men jeg vil downloade det op prøve det for at se om at det er lige så¨lidt vær som alle andre Microsoft produkter

Mvh Caine.dk
Avatar billede wisen Nybegynder
21. juni 2001 - 14:17 #1
Hmm, mon det i det hele taget kan lade sig gøre; Jeg synes ikke at Microsoft har ry for at udgive trial-versioner :)
Avatar billede fcs Novice
21. juni 2001 - 14:18 #2
Kan man det?? Det tror jeg ikke. Der skal da betales for deres produkter og WinXp er vist stadig i beta-test. De har udvalgt deres testere og derfor kan du ikke få det. Du bliver vist nødt til at vente til det kommer i forretningerne ;-)
Avatar billede caine.dk Nybegynder
21. juni 2001 - 14:20 #3
jeg ved godt at det kun er en beta test men jeg har bare hørt noget oma at den var til fri download et eller andet sted

Avatar billede wisen Nybegynder
21. juni 2001 - 14:22 #4
De tager også penge for deres beta-produkter :(
Avatar billede hojben Novice
21. juni 2001 - 14:23 #5
http://www.microsoft.com/windowsxp/preview/order.asp

Den koster 10$ at få tilsendt... ca. 60-80,-
Avatar billede caine.dk Nybegynder
21. juni 2001 - 14:24 #6
kan man så ikke finde det et andet \"sted\" ;)

Avatar billede hojben Novice
21. juni 2001 - 14:24 #7
caine .. det spørger du ikke efter her....
Avatar billede caine.dk Nybegynder
21. juni 2001 - 14:26 #8
ok hojben kom med det svar igen ug du vinder

Jeg undskylder mange gange for den kommentar

Mvh Caine.dk
Avatar billede hojben Novice
21. juni 2001 - 14:27 #9
http://www.microsoft.com/windowsxp/preview/order.asp

Den koster 10$ at få tilsendt... ca. 60-80,-
Avatar billede hojben Novice
21. juni 2001 - 14:31 #10
ARRRGH... noget bull... ville selv lige bestille den men jeg bor i DK og så kan man ikke... !!! Skod !!!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. juni 2001 - 14:32 #11
he he, hvad skal man også med XP....
Avatar billede hojben Novice
21. juni 2001 - 14:34 #12
vladimirr >> der er jo nogen som tester hjemme :o)

For at få mere viden.. du ved vel godt at når man søger et job indenfor IT så skal man have kendt til Windows 2000 i mindst 5 år right *g*

(Og Win XP ihvertfald i 2 år)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. juni 2001 - 14:36 #13
he he Ja, men det gør det jo ikke ligefrem mere lovligt at besidde det i danmark...
Jeg er nu godt tilfreds med Win2k og Redhat
Avatar billede hojben Novice
21. juni 2001 - 14:49 #14
lovligt ?? der er da ik ulovligt at teste og finde ud af produkterne.. (selv om man bor i DK)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. juni 2001 - 14:59 #15
Nej, det er det ikke, hvis du er med i MS´ betatests, men det er kun indbyggere i USA & Canada der må være med, derfor har du skaffet det på ikkelovlig vis, hvis du har det her i danmark.

//Anders
Avatar billede hojben Novice
21. juni 2001 - 15:02 #16
nåååh... oki på den måde... jaaa og dog... jeg har for et par måneder siden bestilt en trial af win2000 adv. server... og den fik jeg helt fint... (og jeg er ikke MS betatester) :o)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. juni 2001 - 15:06 #17
Ja, men der er jo også en væsentlig forskel på Trial og Beta udgaver

Trial -> er en prøveudgave for at se om det er noget man kunne finde på at købe.

Beta -> er en udgave til at teste for at se hvilke fejl / mangler der skal rettes inden det udgives som færdigt program.

//Anders
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. juni 2001 - 15:07 #18
he he sikke en snak vi får ud af det her...
Avatar billede hojben Novice
21. juni 2001 - 15:08 #19
Den jeg fik tilsendt var en trial og den som jeg ville bestille nu var oz en trial...

hi hi ja og så bekostning af caine *G*
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. juni 2001 - 15:09 #20
Han får bare en masse mails.....
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. juni 2001 - 15:10 #21
Ja, for trials sender de ud til hele verden, hvorimod de kun tester betaudgaver i USA / Canada.
Avatar billede squirly Nybegynder
16. august 2001 - 19:33 #22
Det var da mærkeligt. Jeg sidder ellers her og bruger Win XP Beta 2535. Den kom da dumpende ind af brevsprækken fra Microsoft.