Avatar billede journeyman Nybegynder
17. juni 2008 - 15:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny kabinet & støjsvag strømforsyning

Jeg overvejer at købe nyt kabinet og strømforsyning.
Jeg har kigget på flg. kabinet med medfølgende strømforsyning:

Antec - Solution Series NSK6580, Miditower
http://www.shg.dk/p/2097956

Er der nogen, som har erfaring med dette kabinet?

Jeg kan ikke finde nogle informationer om PSU'en støjniveau - er der nogen, der har noget kendskab til dette?

Hvis i anbefaler at købe kabinet og PSU hver for sig beder jeg om nogle eksempler (max samlet pris: 800 kr. og støjsvag PSU)

På forhånd tak.
Avatar billede geforce3 Praktikant
17. juni 2008 - 15:40 #1
SHG er gået i betalingsstandsning, så dem ville jeg nok ikke købe hos ;) Hvis det skal være støjsvagt, så undgå for mange huller (i siden osv.), og kun til blæsere, så du kan få udluftning...
Avatar billede maejsh Nybegynder
17. juni 2008 - 22:40 #2
http://www.shg.dk/p/2096978
virker fint for mig, der følger en 120mm blæser med og´så, som kan instilles 3 speed. den kan man så også tage ud efter egen mening, PSU er ret lydløs, hører den ikke over mit GFX kort og lign ihvertfald. der er også lyddæmpende materiale på siderne af kabinettet.
Avatar billede journeyman Nybegynder
14. juli 2008 - 11:13 #3
Lukker hermed spørgsmålet