Avatar billede zypr3ex Nybegynder
21. juni 2001 - 13:50 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Webhotel eller domæne?

Hej jeg søger et webhotel og et domæne...
helst 5-10 mb webhotel.
og højst 150 kr. for domæne!
det må gerne være sådan at domænet kan pege på en anden side...

hvor kan jeg få det?
Avatar billede disky Nybegynder
21. juni 2001 - 13:51 #1
Avatar billede c4 Nybegynder
21. juni 2001 - 13:52 #2
Webhotel:
www.Friserverplads.dk - 10 mb

Domæne:
www.Buydomains.dk - 100 kr,-

lige hvad du skal bruge :)
Det kommer kun til at koste dig 100 kr. fordi webhotellet er gratis!

-c4
Avatar billede disky Nybegynder
21. juni 2001 - 13:54 #3
gratis webserver er per definition dårlig kvalitet og ustabilt. Så skal det bruges til det mindste hvor seriøsiteten er lidt mere end bare pjat, så betalt lidt for et webhotel.
Avatar billede zypr3ex Nybegynder
21. juni 2001 - 13:56 #4
jamen min side er bare pjat så www.friserverplads.dk er ok!
skal kun have jokes, score beskeder o.s.v det er kun for sjov... jeg kan ikke lave noget alvorligt er kun 12 år :-)

-rasmus
Avatar billede c4 Nybegynder
21. juni 2001 - 13:57 #5
Danke for das point :)
Avatar billede disky Nybegynder
21. juni 2001 - 14:03 #6
zypr3ex: så er jeg helt enig så er friserverplads helt fin
Avatar billede fastpoint Nybegynder
21. juni 2001 - 14:27 #7
hold dig LANGT væk fra web-sale.dk

se jeg laver gratis reklame for web-sale.dk
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. juni 2001 - 14:34 #8
Fastpoint -> Hvad fanden har du gang i ?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
21. juni 2001 - 14:36 #9
man har lov til at sige sin mening! Jeg gav ham bare et tip...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. juni 2001 - 14:39 #10
Du kan sku da ikke tillade dig at rakke et webfirma ned uden at komme med nogle meget gode grunde / beviser, det andet der holder ikke en meter, og er meget barnligt!
Avatar billede disky Nybegynder
21. juni 2001 - 14:44 #11
vladimirr: web-sale er kendt for at være ustabil og med til tider ringe service.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. juni 2001 - 14:46 #12
disky -> Det kunne fastpoint jo så have skrevet....
Avatar billede disky Nybegynder
21. juni 2001 - 14:47 #13
Det har du jo så også ret i.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
21. juni 2001 - 14:50 #14
http://www.eksperten.dk/spm/83513

Jeg mister da besøgende på at mine besøgende ikke kan se min side på grund af deres ****** *** * * * ** * * ** ** *

service
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. juni 2001 - 15:09 #15
Jae -> Så kunne de 2 af dine venner der plejer se din side ikke komme ind....
Sikke et stort problem !
Hvad med at skifte hotel, hvis du er så træt af det ?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
21. juni 2001 - 15:16 #16
lol!

2 af mine venner... fuck du er dum

skifte hotel? Jeg har lige fået web-snail.dk
hotellet..

fjols
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. juni 2001 - 21:28 #17
HVEM KALDER DU ET FJOLS ?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
21. juni 2001 - 21:57 #18
uhhh....nu bliver jeg bange, men jeg KAN OGSÅ GODT HOLDE SHIFT NEDE(ELLER ET KLICK CAPS LOCK)

JEG KALDTE NU DIG FOR ET FJOLS....2 AF MINE VENNER HVAD SNAKKER DU OM? DET ER DA EN KLAM KOMMENTAR! JEG FIK EN E-MAIL PÅ GRUND AF DET.... MEN HOLD KÆFT....MINE TO VENNER BELASTER VIRKELIG MIN DATABASE MÅ MAN SIGE....ELLER ER DET BARE DIG DER ER DUM?

Avatar billede erny Nybegynder
21. juni 2001 - 22:08 #19
rolig nu...Ier jo ikke gift med hinanden (tror jeg ikke) så hold lige fødderne på jorden og vis lidt gensigdig forståelse...eller er I bare hver især nogle håbefulde egoister, der tror at tingene kun kan siges på en måde.
Lad os stoppe chatten her...det er ekpertforum/ hvor der ozze skal være plads til alle os nybegynder ikk.
Håber at I vil komme med mange flere gode råd og vejledninger...men skån os for jeres personlige angreb på andre.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
21. juni 2001 - 22:59 #20
Peace out!