Avatar billede rentondk Nybegynder
17. juni 2008 - 09:16 Der er 4 kommentarer

Modtage spam kliks fra Hotmail?

Jeg har hørt, at man skulle kunne modtage fra Hotmail, hvilke brugere der klikker på "Meld som spam" til ens nyhedsbreve. At man dermed bare kan slette fra listen. Noget med at det sættes i ens mail header.

Nogen som har forstand på dette? Har nogle kilder/links?

Hotmail udgør jo ofte over 50% af ens mail database ;-)
Avatar billede bjornicle Nybegynder
17. juni 2008 - 10:12 #1
Du finder det her https://postmaster.live.com/Services.aspx#JMRPP
Der er nogle krav som du skal udfylde, bl.a. ejerskab over det IP range som sender dine mails til hotmail, da det er baseret paa IP og ikke afsender.
Avatar billede rentondk Nybegynder
26. juni 2008 - 16:02 #2
Takker for tippet
Avatar billede rentondk Nybegynder
26. juni 2008 - 16:02 #3
Har du ellers erfaringer med at få mails igennem til Hotmail?
Avatar billede bjornicle Nybegynder
26. juni 2008 - 16:44 #4
tja, vi havde problemer foer vi signede op til deres SNDS, men efter har vi ingen issues med at faa mails igennem.
Ellers kan du betale dig til en bedre rating: http://www.senderscorecertified.com/about/fees.php
Sidst men ikke mindst skal du soerge for at sende fra en ip som ikke er en hjemmeserver eller har et suspect dns navn og som er sat korrekt op med HELO/EHLO osv.
Derudover kan det vaere svaert at komme igennem som mass emailer.