Avatar billede lraj Nybegynder
16. juni 2008 - 19:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

I Power - Begrænset internetadgang i fremtiden?

Hej rowl'ere.
Jeg sad her i dag og surftede rundt på nettet, for en gangs skyld da jeg faldt over linket http://ipower.ning.com/netneutrality2

Se filmen, læs og se billedet. Nogen der ved om det er EN stor joke, eller om det er sandt? fordi så er vi da godt nok på vej tilbage i tiden og bør gøre noget.
Avatar billede aners Nybegynder
16. juni 2008 - 19:32 #1
Pladder.
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2008 - 19:55 #2
Netop.
Sensations-vrøvl.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2008 - 20:04 #3
Nonsens
Avatar billede ruch Nybegynder
16. juni 2008 - 23:11 #4
Er i helt sikre på det? For det lyder ikke helt forkert, der er jo penge i det..
Avatar billede killer_bee Nybegynder
18. juni 2008 - 10:42 #5
LOL ... ok ... det første som få mig til at være enig med de andre - at det er noget PR nonsens - er pigen med de to store tallenter ... og hvorfor er det lige at de gutter som skal udtale sig er lige prototypen på nørder ... hehe .. men godt lavet .. man kan vel snart se det på onion news :D
Avatar billede killer_bee Nybegynder
18. juni 2008 - 10:45 #6
P.S. og se lige i videoen at de lige flasher talenterne på 3 min 25 sek. Lige i det sekund mens dommedags profetier bliver gylpet ud kommer der patter . .. ikke at jeg ikke nød det :) .. men seriøsiteten er vist væk.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2008 - 23:49 #7
Luk du bare her igen - det er en and.
Avatar billede lraj Nybegynder
07. august 2008 - 01:33 #8
- Lukket