Avatar billede kimbas Nybegynder
15. juni 2008 - 19:39 Der er 6 kommentarer

Sandberg all in one Hard disk Link

Hej!
Jeg har købt en Sandberg all in one Hard disk Link for at kunne overflytte data fra en gammel harddisk. Men under ingen omstændigheder kan jeg finde et nyt drev. Jeg har prøvet at sætte 2 forskellige harddiske til uden held. Hjæælp!!
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
15. juni 2008 - 20:19 #1
tilslut hd til stikket, tilslut strøm, sæt usbkablet i.
kommer den frem med ny hardware fundet?

hvis den gør og du stadig ikke kan se disken i denne computer skal du nok lige en tur ind i diskhåndtering og checke om disken er der

start --> kør --> diskmgmt.msc

findes disken der, og er den iorden?
på nogen systemer får den ikke selv et drevbogstav, det kan du tildele den her hvis det er det der mangler
Avatar billede haverslev Novice
15. juni 2008 - 20:33 #2
Husk den haddisk du sætter i, skal jumpes som master, hvis det er en IDE disk
Avatar billede kimbas Nybegynder
15. juni 2008 - 20:41 #3
HD´en er en maxtor 541dx Ultra ATA/100, og er sat som master, men Vista finder intet nyt hardware.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
15. juni 2008 - 21:24 #4
prøv lige at tilslutte sandberg stikket uden nogen disk i, den skulle gerne findes i enhedshåndteringen, ellers er den da vist i stykker
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
15. juni 2008 - 21:31 #5
bare lige for at checke, du sætter da det rigtige stik i computeren, ikke
Avatar billede kimbas Nybegynder
19. juni 2008 - 18:25 #6
Undskyld ventetiden. Brugsanvisningen siger det sorte USB stik i PC`en.