Avatar billede xcc.dk Nybegynder
10. juni 2008 - 13:32 Der er 5 kommentarer

Synkronisering mellem Exchange 2007 & Windows Mobile 6

Hjælp ..!

Kan ikke få min exchange server til at synkronisere med min windows mobile enhed.

Så vidt jeg har forstået skal følgene gøres :

1. Erhverve et SSL Certificat

2. Installere det på IIS

3. Installere det på wm6 enhed

= Korrekt ?

Jeg aner ikke får jeg finder et certificat (hvis det ikke kan gøres uden) ..

hvordan skal det sættes op på exchange og wm6 ?

jeg har prøvet alle guider og alle er villedende og absolut ikke entydige om hvordan det gøres.

så hjælp øsnker et let måde at få det til at fungere på
Avatar billede xcc.dk Nybegynder
13. juni 2008 - 10:43 #1
syntes aldrig man får svar herinde mere :s
Avatar billede erbofloe Nybegynder
13. juni 2008 - 21:24 #2
Kan du ikke vælge at den skal synkronisere uden SSL?
Avatar billede erbofloe Nybegynder
13. juni 2008 - 21:26 #3
Jeg brugte programmet Windows Mobile Enheder, og der kunne jeg vælge at den skulle gøre det unden SSL
Avatar billede xcc.dk Nybegynder
23. juni 2008 - 12:50 #4
ja men så skal det jo også sættes op på exchange plus det at der er usikkert !
Avatar billede erbofloe Nybegynder
23. juni 2008 - 16:52 #5
Det er rigtigt at det er usikkert. Men de certifikater jeg har set, koster en formue. Så det er et valg man må tage. Exchange skal opdateres med SP2. (E3SP2ENG)