Avatar billede cholm Nybegynder
08. juni 2008 - 17:00 Der er 9 kommentarer

Mit word-dokument er ikke gemt

Jeg har haft hentet et word dokument fra et sted på nettet jeg havde det liggende, og har nu skrevet på det i ca. 8 timer. Jeg har løbende klikket på gem, men nu kan jeg ikke finde det igen.

Er det ikke gemt som en temp-fil et sted.

Håber nogen kan hjælpe - det haster meget.

mvh

cholm
Avatar billede supertekst Ekspert
08. juni 2008 - 17:02 #1
Kan du se det i Word - listen i menuen Filer?
Avatar billede lx2ba Novice
08. juni 2008 - 17:07 #2
Hvilken Wordudgave drejer det sig om?
Avatar billede cholm Nybegynder
08. juni 2008 - 17:21 #3
det er ikke i listen. Det er word 2003
Avatar billede cholm Nybegynder
08. juni 2008 - 17:44 #4
Jeg har fundet det - pyyhha :-)

Tak for input.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2008 - 17:49 #5
haR været udsat for det samme, endda med min datters opgave, men kunne tilsidst finde det i stifinder, , hvor det lå godt gemt
Avatar billede lx2ba Novice
08. juni 2008 - 18:41 #6
Hvor havde filen gemt sig?
Det plejer man at oplyse, - som en slags "god tone"!
Fint, at du fandt den
Avatar billede cholm Nybegynder
08. juni 2008 - 18:47 #7
Beklager - men jeg havde lige travlt med at få opgaven gjort færdig til aflevering.

Den lå under midlertidige internetfiler, men var godt gemt i en undermappe som ikke umiddelbart var synlig. Jeg giver gerne points til dem der var på banen.

/cholm
08. juni 2008 - 20:44 #8
(OG hvad ka' man lære af det *S*? - "Husk at gemme XXX et sted du stensikkert ka' finde igen 40 sekunder eller 40 dage efter" som jeg tit siger til mine AOF kursister...)
Avatar billede lx2ba Novice
09. juni 2008 - 07:54 #9
Nej, det var ikke for at få points; men bare for at få kandskab til, hvad der er passeret!
Held og lykke med opgaven!
Hilsen
Birger