Avatar billede lollering Nybegynder
08. juni 2008 - 10:01 Der er 1 kommentar

Lydløs Xbox?

Hej

jeg har købt en Xbox 360 og jeg fandt hurtigt ud af at den larmer rigtig meget. Er der nogen der ved om kan få den til at være mere lydløs, ved at købe et nyt kølesystem eller sådan noget?

tak på forhånd
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juni 2008 - 10:13 #1
Er det blæseren eller drevet der larmer, de anmeldelser jeg har set går meget på at det er vibrations støj fra siderne af kabinettet og drevet i XBOX'en

Og så er der den her: http://www.computerworld.dk/art/33073?a=bguide&i=62