Avatar billede louisehvid Nybegynder
06. juni 2008 - 20:48 Der er 6 kommentarer

Jeg søger at finde navnet på et gammelt computerspil

Jeg søger at finde navnet på et gammelt computerspil og hvor man kan få det.
Man styrer en lille minearbejder/mand, man sender ham ned i minen i en elevator, han kan stå af på forskellige niveauer og gå hen til nogle dører som fører ind til forskellige baner. Han skal hvis samle diamanter og andre ting, (mens der er dyr og andre ting der kan angribe som han så skal skyde for at komme forbi)tror det er fra først i 90´erne. Det er ikke meget at gå efter, men håber der er nogen der kan hjælpe mig.
06. juni 2008 - 22:32 #1
"Commander Keen" - Gammelt DOS spil ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Commander_Keen
06. juni 2008 - 22:33 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede louisehvid Nybegynder
06. juni 2008 - 23:15 #3
Commander keen ligner det lidt, men jeg tror det jeg leder efter er lidt ældre.
Avatar billede louisehvid Nybegynder
06. juni 2008 - 23:28 #4
Jeg var inde og søge på spillet og det hjalp mig til at finde frem til det spil jeg skulle finde (crystal caves) tak for hjælpen! :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2008 - 23:46 #5
husk at acceptere eget svar :)
Avatar billede lajlev Nybegynder
08. juni 2008 - 09:43 #6
jeps crystal caves var en klassiker ;-)

Har gennemført det i tidernes morgen.