Avatar billede aleq Juniormester
04. juni 2008 - 14:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vista 64-bit generelle fordele og facts.

Hej

Kan I venligst forklare hvad er specifikke fordele ved at bruge Vista 64-bit, udover at det kan udnytte Dual Core CPU og 4GB RAM? Jeg hørte at det skulle være mere sikkert end fx WinXP-32.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
04. juni 2008 - 14:49 #1
For den almindelige bruger er den eneste fordel, at du kan udnytte >4GB ram.
Avatar billede aleq Juniormester
05. juni 2008 - 16:14 #2
der var godt nok ikke meget hjælp at hente
Avatar billede jepouls Nybegynder
06. juni 2008 - 11:25 #3
Ikke en fordel, men ulemper. Det er ikke til alt man kan få 64 bit drivere endnu. Der er f.eks. et problem ved ting fra Canon, og også Nokias program til at "styre" mobilen fra pc'en driller også. Det til trods for at Nokia skriver det er 64 bit. Java laver heller ikke 64 bit udgave endnu, så din internet explorer kører kun 32 bit. Hvis jeg var dig, ville jeg til alm. brug "nøjes" med en 32 bit Vista.
Avatar billede hnnh Nybegynder
07. juni 2008 - 11:01 #4
Jeg køre x64, og skifter ikke, tilbage til x86.
Syntes den er mere stabil og hurtigter.
Ingen point, i at have en x2 cpu, vis du kun køre x86.
Der er ingen, ertra sikkerhed i den.