Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
02. juni 2008 - 16:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde en go (og ny på markedet) router

X Hey exp'er !

Jeg sidder og skal have købt mig en router, men jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter.. Jeg har været inde og læse lidt om dem og det ser ud til mange af dem kan det samme ;D

Men jeg tænkte på om i vidste hvilken en ville være bedst..
Jeg 3 computere som skal sættes til den hvoraf den ene skal køre 24/7 med mine 5-8 Counter-Strike servere

Wireless er ikke noget krav, men det må gerne være der

Den jeg har kigget lidt på nu er en "Netgear WNDR3300"
Jeg har nemlig læst en anmeldelse af den, hvor det lyder som en go (og ny på markedet) router
(find anmeldelsen her http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=9274 )

Så, jeg ved ikk hva i har af gode bud..
lige en ting mere.. jeg kører på en 25/25 mbit forbindelse.. (Hvis det har noget at sige)
Håber i kan hjælpe mig
Avatar billede j3ppah Novice
06. juni 2008 - 09:59 #1
hvad må den koste :)?
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
06. juni 2008 - 14:44 #2
Hmm.. jeg vil sige at 1500 er en max pris :P
Avatar billede j3ppah Novice
06. juni 2008 - 14:48 #3
nogle specielle ting den SKAL kunne ?
Avatar billede j3ppah Novice
06. juni 2008 - 14:50 #4
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
08. juni 2008 - 16:32 #5
Hvad kan den ? :D
der står ikk så meget om den inde på siden nemlig..
Router + 4-port switch.. Hvad vil det sige :/ ??
Avatar billede j3ppah Novice
09. juni 2008 - 09:31 #6
gå ind på www.cisco.com

Der kan du læse alt om den
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
09. juni 2008 - 15:46 #7
Hmm jeg kan ikk rigtig finde den på deres hjemmeside.. finder bare nogle store dyre nogle ;D
Men hvad kan den som den jeg anbefalede ikke kan ?
Og får man 3 med som vist på billedet ?
Avatar billede j3ppah Novice
09. juni 2008 - 15:51 #8
du får en :P...

Den kan kører en masse forskellige protokoller som din ikke kan....

Men spørgsmålet er jo lige hvor meget du kommer til at bruge det...

altså hvis du bare skal have den til at kører gaming servere, og ikke bruger meget tid på at lege med konfigurationer af routere vil jeg nok bare sige du skal tage din...

og nu er det jo Cisco, den jeg skrev... så du betaler også en del for kvalitet og brand ;)
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
10. juni 2008 - 19:51 #9
Okay :P
Jeg vil lige læse lidt mere om den og se hva det med protokoller er
Så kan det være jeg tager din ^^
Heh.. men smider du ikke et svar? Så kvitere jeg med points som tak for hjælpen ;D
Avatar billede j3ppah Novice
11. juni 2008 - 08:09 #10
hehe sudanne :)... håber jeg kunne hjælpe.
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
11. juni 2008 - 09:28 #11
Det kunne du :P