Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
01. juni 2008 - 12:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til ny router.. Hvad skal jeg vælge?

Hey exp'er !

Jeg sidder og skal have købt mig en router, men jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter.. Jeg har været inde og læse lidt om dem og det ser ud til mange af dem kan det samme ;D

Men jeg tænkte på om i vidste hvilken en ville være bedst..
Jeg 3 computere som skal sættes til den hvoraf den ene skal køre 24/7 med mine 5-8 Counter-Strike servere

Wireless er ikke noget krav, men det må gerne være der

Den jeg har kigget lidt på nu er en "Netgear WNDR3300"
Jeg har nemlig læst en anmeldelse af den, hvor det lyder som en go (og ny på markedet) router
(find anmeldelsen her http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=9274 )

Så, jeg ved ikk hva i har af gode bud..
Håber i can hjælpe mig
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
01. juni 2008 - 12:02 #1
Hov, lige en ting mere.. jeg kører på en 25/25 mbit forbindelse..
-Hvis det har noget at sige
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
02. juni 2008 - 16:40 #2
Jeg lukker den her og skriver den ind i fri debat.. de er lidt mere aktive derinde :)
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
02. juni 2008 - 16:42 #3
du må gerne stadig hjælpe mig.. spg er her i stedet for:
http://www.eksperten.dk/spm/833594