Avatar billede cgleerup Nybegynder
28. maj 2008 - 16:36 Der er 8 kommentarer

HTML/CSS programmør søges til Freelancearbejde

Hej med jer,

Jeg søger til et seriøst firma en eller flere hardcore HTML programører til pre-opsætning af html.

Der er tale om freelance arbejde og der vil blive afregnet i danske livkider efter aftale.

Alt design til brug for web fremstilles af erfarne designere, herefter sendes det videre til en HTML opsætning for så til sidst at blive leveret videre til CMS leverandøren. - så der er tale om ren HTML/CSS.

Smid din mail her hvis du er interesseret
Avatar billede jonhauge Nybegynder
28. maj 2008 - 16:46 #1
Den slags laver vi til 350,- pr. time plus moms.

Vi laver tabelless XHTML

jon@relationhouse.com / 31 62 62 04

MVH

Jon Hauge
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
28. maj 2008 - 16:48 #2
Hej!
Vi er et stort web-bureau, som er total-leverendør og har 7 web-designere og 2 Flash-udviklere til rådighed.
Smid en email hvis det har din interesse evt. reference-liste

tkhau@webfreelancere.com
Avatar billede understroem Nybegynder
01. juni 2008 - 22:21 #3
Hej!

Jeg har et mindre firma - Understrøm. Den jeg laver også den slags og prisen er 350 kr. plus moms.
Avatar billede understroem Nybegynder
01. juni 2008 - 22:23 #4
... og email-adressen er kontakt (at) understrom .dk

De venligste hilsner,
Lars Damgaard Jensen

UNDERSTRØM
Avatar billede lesp Nybegynder
06. juni 2008 - 17:12 #5
Hurtig og billig HTML/CSS udvikling kan jeg levere.
Email: dvddaver (at) hotmail.com

David
Avatar billede computerlab Nybegynder
30. oktober 2008 - 19:57 #6
Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk
Avatar billede cgleerup Nybegynder
30. december 2010 - 20:14 #7
Smider i nogle svar, så kan fordele point?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
14. maj 2012 - 09:39 #8
Er der nogen der smider et svar, jeg har noteret mig jeres indlæg.