Avatar billede ts_dg Nybegynder
28. maj 2008 - 15:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SEO: Ideer til hvordan man kan få flere indgående links?

Hvad har I af ideer/erfaringer til hvordan man kan få en masse "SEO-gode" indgående links til ens website?

Bør man aktiv i forums, indexsider eller?
Avatar billede madx Nybegynder
28. maj 2008 - 19:19 #1
Godt indhold giver som regel gode links hen af vejen, måske fra blogs ;-) Har du godt indhold?

Klassikerne er tilmelding til kataloger

Samarbejde med releterede websites, der ikke er i direkte konkurrence

Links fra leverandører (kan være meget effektivt :-)

Købelinks - båp båp (kan være meget effektivt, men er risikabelt :-/

Fora mv.

Og så der også nogle lidt mere snavsede metoder, men det er nok ikke lige stedet...

Med den rette kombi og kun WhiteHat-metoder har jeg klaret +1 mio. i konkurrence på et stærkt varemærke
Avatar billede ts_dg Nybegynder
28. maj 2008 - 20:18 #2
Hej Madx. Tak for dit svar.
Hvilken kataloger er det du tænker på?
Hvis jeg har et dansk website og kun interesseret danske besøgende, bør jeg så koncentrere mig at få links fra danske sider, eller "giver" det også noget at have links fra udenlanske sider, hvis indholder har relevans?

Hvad er det for lidt mere snavsede metoder du tænker på?
Avatar billede madx Nybegynder
28. maj 2008 - 20:48 #3
dmoz.org skal du nok kigge lidt på, og så kan der være nogen mindre som kan afhænge af dit tema/din branche

Er dit website dansk og er fokuseret på dansk synlighed, skal du prioritere danske links.

Udenlandske links er primært relevante hvis du har sprogversioner og/eller at varemærker understøttes fra en udenlandsk leverandør.

Der findes mere snavsede metoder, men det betyder højere risiko.

Alm. metoder er lavrisiko og holder længere - jeg er stadig i toppen af side 1 efter +5 år på flere løsninger. Start rigtigt, byg "rigtige" links - så skal du nok komme op.... :-)
Avatar billede madx Nybegynder
28. maj 2008 - 20:53 #4
Nåja, du skal nok også linke lidt ud til relevante websites....
Avatar billede ts_dg Nybegynder
31. maj 2008 - 14:01 #5
Ok, tak for dine svar.

Jeg overvejer at sætte nogen til at sørge for indgående links til vores website, er det noget du kunne være interesseret i, hvis vi finder en fornuftig pris for det? Eller kender du nogle som gør det til en fornuftig pris?
Avatar billede madx Nybegynder
31. maj 2008 - 15:09 #6
Du skal være velkommen - kan da altid tage en snak om det, om ikke andet kan jeg guide dig videre i junglen - mere info her, http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=madx