Avatar billede alen32 Nybegynder
27. maj 2008 - 18:49 Der er 5 kommentarer

Hvordan undgår jeg at logge på naboens netværk?

Hvordan jeg undgår at logge på naboens netværk? Det er helt tilfældigt om jeg logga på min trådløse eller naboens trådløse forbindelse. Jeg ved ikke hvem den tilhører da jeg bor i en boligblok.
I manuelen for min router står der at jeg skulle logge på min modem via den her side http://192.168.2.1/
Når jeg taster den adrese så kommer jeg på hans modem. Jeg kunne for eksempel satte password på den. Men det er måskelidt for frækt.
Hjælp!!

Min computer kunne engang vise hvilke trådløs netværk var tilgængelige men den vindue er nu tom.

Hjælp!
Jeg har windows XP.
Avatar billede jokerper Nybegynder
27. maj 2008 - 19:24 #1
Jeg tror når du kommer ind på din egen router så skal du ændre kanal også på dit netværkskort.
Avatar billede alen32 Nybegynder
27. maj 2008 - 19:26 #2
Hvordan gør jeg det?
Jeg har siemens router gigaset se361 wlan
Avatar billede rebecca Novice
27. maj 2008 - 21:35 #3
For det første synes jeg du bør sikre dit eget trådløse netværk så du ikke selv får ubudne gæster.

Når dette er gjort mener jeg man kan vælge I opsætningen af det trådløse netværk at bruge forbindelse som standard.

Det burde ikke være nødvendigt at skifte kanal (mig bekendt)
Avatar billede recryl Nybegynder
29. maj 2008 - 14:27 #4
Hvad med at lukke nogle af de 16 spørgsmål du har gang i*, inden du åbner nogle nye? Ellers tror jeg ikke folk gider bruge tid på at hjælpe dig.

*) http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=alen32&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede jokerper Nybegynder
14. august 2009 - 08:13 #5
kuk