Avatar billede calo2 Nybegynder
27. maj 2008 - 17:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tilbud på søgeoptimering søges

Hej

Jeg søger tilbud på søgeoptimering af hjemmeside(google)og en tidsramme heraf.

Krav:
Du skal selvfølgelig kunne finde ud af det...
Avatar billede jonhauge Nybegynder
27. maj 2008 - 18:10 #1
I må gerne kontakte mig på 31 62 62 04 eller jon@relationhouse.com

MVH

Jon Hauge
Avatar billede calo2 Nybegynder
27. maj 2008 - 19:57 #2
Hej Jon

Har sendt dig en mail...
Avatar billede keysersoze Guru
27. maj 2008 - 20:10 #3
calo2 >> ikke fordi jeg kan tilbyde det, men hvad er din mail?
Avatar billede keysersoze Guru
27. maj 2008 - 20:12 #4
... hvis du ikke vil ud med din mail her, så kig evt på mit minisite og skriv til mig ud fra de oplysninger derfra.
Avatar billede cpufan Juniormester
27. maj 2008 - 21:40 #5
info @  icode.dk

jeg vil også gerne give et tilbud.

hvis du kan oplyse mig om nogle flere fact's -
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
28. maj 2008 - 00:29 #6
jeg vil anbefale dig at tage kontakt til IIH (http://www.iih.dk) som tidligere med stor succes har hjulpet mig med SEO (søgemaskineoptimering).

Og nej jeg arbejder ikke i virksomheden!
Avatar billede calo2 Nybegynder
28. maj 2008 - 10:26 #7
Tak for kommentarer... Har sendt mail til de forskellige nævnte.

Skal nok følge op på tråden. Skulle der være andre der ønsker at byde ind er I meget velkommende.
Avatar billede calo2 Nybegynder
11. juni 2008 - 11:38 #8
Lukker... Har fundet en som skulle kunne klarer opgaven. Tak for info og tilbud