Avatar billede makalaydk Nybegynder
26. maj 2008 - 14:13 Der er 3 kommentarer

"Ungarbejder" søges til webshop

Hej!!

Vi står og skal bruge en ung gut, der kan hjælpe mig med en række blandede opgaver.

Opgaverne er meget varrierende, men tager alle udgangspunkt i vores Webshops. Vi driver bl.a.:

Makalay.dk
Vestal.dk
Golftorvet.dk
Modeure.dk

Lige pt. ligger der fx en opgave i at beskære en række billeder til det rette format, samt at uploade disse via vores admin.

Vi har ligeledes  brug for hjælp til at holde vores vareteksteropdatarede. Samt at tilføje dimensioner på de respektive ting.

Vi vil gerne indgå en dialog omkring aflønning (akord el. timeløn).

Skriv eller ring endeligt, hvis ovenstående kan have din interesse.

Juhl@makalay.dk
Avatar billede frede92 Nybegynder
20. juli 2008 - 21:08 #1
Jeg har skrevet dig en mail.
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 23:01 #2
Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
29. juni 2009 - 20:07 #3
Har du fundet en løsning?