Avatar billede caine.dk Nybegynder
20. juni 2001 - 16:00 Der er 3 kommentarer

Icq server til LAN

JEg kan ikke få min ICQ til at forbinde sige til min ICQ LAN server
min icq version er:ICQ version 2000b
Min icq server version er:1.12beta

jeg ved ikke det er noget med de forskellige versioner eller om det er mig det laver noget galt den vil bare ikke godtage min lan ip

Mvh Caine~
Avatar billede curriculum Nybegynder
20. juni 2001 - 16:14 #1
WinPopUp chat programmet er super om der kun skal kommunikere mellem to brugere af netværket. Programmet er frit til downloading, kan søges på altavista og andre søgemaskiner
/Magni
Avatar billede caine.dk Nybegynder
20. juni 2001 - 16:20 #2
jeg bad ikke om Winpopup jeg bad om icq  hjelp
hvis at jeg skulle bruge winpopup ville jeg bruge winpopup  OK

jeg skal bruge icq og icq server i det at den kan gæmme beskeder til at den user som at beskeden er sendt til kommer online ok :)

kan winpopup måske det ??

og det hele går ud på at der ikke skal bruges internet
Mvh Caine~
Avatar billede tscholz Nybegynder
26. juni 2001 - 19:27 #3
Det er fordi den server du har er ICQ Groupware server, og den kan ikke arbejde sammen med den almindelige ICQ. Du skal bruge ICQ groupware client istedet.
Desværre tror jeg ikke den duer i lan, da serveren kontakter en icq server for at få lov til at køre. Noget med licenser...