Avatar billede biskoppen Nybegynder
19. maj 2008 - 14:09 Der er 3 kommentarer

Flere .htpasswd filer, hvad gør jeg?

Jeg har en .htaccess fil med understående indhold, men er der mulighed for at den kan tjekke flere forskellige .htpasswd filer igennem under AuthUserFile?

-------------------------------------------------

AuthUserFile /vol/fs/sites/mysite.com/mysite/.htpasswd
AuthGroupFile /dev/null
AuthName Members
AuthType Basic

require valid-user
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. maj 2008 - 14:44 #1
Den tager vist kun den ene - den sidste? Men formatet på sådan en fil er jo således, at du bare kan kopiere dem samme (appende dem efter hinaden), lægge det i een fil, og bruge den. Evt gøre det automatisk hver nat.
Avatar billede biskoppen Nybegynder
19. maj 2008 - 15:02 #2
No good..

Det virker noget mangelfuldt at den ikke først kan søge i en fil og derefter i en anden såfremt den ikke fandt brugeren i den første
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. maj 2008 - 16:52 #3
Sikkert. Men Apache er open source, så du kan selv gå ind og rette det.