Avatar billede nisseland2002 Nybegynder
17. maj 2008 - 10:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikk tilføje nye programmer

Jeg har geninstalleret windows 3 gange nu, og hver gang den installere siger den at den ikk kan installere nogle filer, jeg siger den bare skal fortsætte, og når jeg kommer ind i windows kan jeg ikk åbne "tilføj eller fjern programmer"...

Jeg kan ikk installere programmer fra nettet (eks. uTorrent, Windows live messenger osv.)
Kan man repare windows så det virker igen?
Det er rigtig irriterende da jeg nok kommer til at skulle bruge denne funktion mange gange..

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede nisseland2002 Nybegynder
17. maj 2008 - 10:49 #1
Jeg kan godt installere eksempelvis limewire og windows media player.. Jeg kan bare ikk installere fra nettet og komme ind i "tilføj eller fjern programmer"!!
Avatar billede nisseland2002 Nybegynder
17. maj 2008 - 10:50 #2
Kan heller ikk installere firefox
Avatar billede leif Seniormester
17. maj 2008 - 10:50 #3
Hvis ikke engang din Windows installation går godt. Er det en OEM licens du har ?

I så fald har du prøvet at låne dig til en anden CD af samme version som din egen og prøvet med (Husk at du skal bruge din egen kode, så derfor skal CDerne være samme version)
Avatar billede leif Seniormester
17. maj 2008 - 10:55 #4
http://www.eksperten.dk/spm/831706
http://www.eksperten.dk/spm/831705

Dobbelt oprettet spørgsmål er ikke tilladt i henhold til §2.1.11, så vær venlig at lukke det ene.

Samtidig bliver det svære at hjælpe dig samt at det er spildtid hvis flere giver dig samme løsninger i forskellige spørgsmål.
Avatar billede nisseland2002 Nybegynder
17. maj 2008 - 13:58 #5
Har fundet ud af det...
Avatar billede leif Seniormester
17. maj 2008 - 14:11 #6
Det var da godt, men hvad var problemet og løsningen ?
Avatar billede nisseland2002 Nybegynder
18. maj 2008 - 13:55 #7
Jeg brugte en af mine venners opdatering hvor der var SP2 på.. det kan man ikk:) Så jeg installerede min egen og opdaterede den senere over nettet..