Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
14. maj 2008 - 13:43 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Min egen hjemme side

Hej Eksperter!
Jeg hedder Nikolaj og jeg har tænkt lidt på om jeg skulle lave min egen hjemme side!
Jeg ville gerne høre om i havde noget erfaring med at lave en hjemme side hvor der gerne skulle være forum på, man skal kunne logge ind men det er lige meget om den hedder for eksempel: www.bladeangels.webbyen.dk... altså det er lige meget om den hedder noget efter dens rigtige navn.
Den skal helst ikke være så dyr men helst gratis!

MVH. Nikolaj
Avatar billede egzonrh Nybegynder
14. maj 2008 - 13:50 #1
Hvis du nu har tænkt dig at lave en rigtig proffesionel hjemmeside, så står det her hvordan man starter osv. Efter du har læst på den hjemmeside, så vil du forstå hvordan de originale hjemmesider fungere:

http://www.designyourownweb.com/getting-started.htm
Avatar billede egzonrh Nybegynder
14. maj 2008 - 13:51 #2
Og det er ikke gratis. Det er måske 50-10 kr. om mdr.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
14. maj 2008 - 13:51 #3
50-100 kr.
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
14. maj 2008 - 13:56 #4
okay.. tak. men er du god til sådan noget med hjemme sider?
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
14. maj 2008 - 14:05 #5
Hmm. den ville ikke tage imod mit Visa Elektron :s
Men jeg tænkte på om du ikke kunne hjælpe mig lidt igang når jeg for købt min domæne? Dette er ret nyt for mig :-)
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
14. maj 2008 - 14:06 #6
Min MSN er: Riller-Ricken@hotmail.com hvis det er
Avatar billede sleeper Nybegynder
14. maj 2008 - 14:32 #7
Prøv at kigge på www.surftown.dk
De kan hoste for under 20 kr pr måned.

Hvad erfaring har du med HTML koder eller andet programmeringssprog? du kan ikke bare lige bygge en hjemmeside med et forum hvis du ikke har noget programmeringserfaring
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
14. maj 2008 - 14:46 #8
Hmm.. det eneste ''rigtige'' erfaring jeg har er nok mine google pages :D
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
14. maj 2008 - 14:51 #9
Men der er ikke så mange html koder, så er ret ny i forhold til det her
Avatar billede egzonrh Nybegynder
14. maj 2008 - 16:51 #10
Nikolaj? Vil du have en hjemmeside, hvor der kun er en forum?.

Hvis det er sådan, så ved jeg det:
http://www.forumotion.com/en/create-forum/

Tryk på den der faneblad "Hitskin: The best skins". Der er bedre teamaer til din Forum hjemmeside, hvis det er dét du søger.

Efter at have valgt en tema, så trykker du bare næste, navn, den valgte navn til hjemmesiden osv..
Avatar billede egzonrh Nybegynder
14. maj 2008 - 16:53 #11
Bedre forklaring:
Efter at have valgt skin, så tryk på den og så tryk på "Create my forum with this skin". Så indtaster du de der oplysninger, som der bedes om.

Det er kun en forum
Og det er gratis.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
14. maj 2008 - 16:59 #12
"Hvad erfaring har du med HTML koder eller andet programmeringssprog? du kan ikke bare lige bygge en hjemmeside med et forum hvis du ikke har noget programmeringserfaring"
Det kan man sagtens
http://www.databassen.dk:8090/chat_og_afstemninger
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
14. maj 2008 - 17:00 #13
Hmm.. kan man så godt logge ind på forummet?
Altså med bruger navn og stuff
Avatar billede egzonrh Nybegynder
14. maj 2008 - 17:05 #14
"Hmm.. kan man så godt logge ind på forummet?
Altså med bruger navn og stuff"

Er det til mig?

Ja, du kan ændre alt på den hjemmeside. Logge på, skrive en emne op, skrive kommentar..
Du bestemmer selv om du vil have andre også til at skrive.

Andre kan oprette bruger og skrive på dine emner, hvis du vil.
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
14. maj 2008 - 17:11 #15
Det var til dig :D
Hmm.. Jeg er logget ind som administrator nu.
Ved du om jeg kan omdøbe de første forums som automatisk er der?
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
14. maj 2008 - 17:21 #16
Altså ''Basket'' og ''your first forum''
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
14. maj 2008 - 17:34 #17
Nu fandt jeg det! tak for alle jeres svar!
Jeg sætter virkelig pris på det!

Med de største hilsner Nikolaj
Avatar billede egzonrh Nybegynder
14. maj 2008 - 20:03 #18
Det var så lidt:P
Men er det sådan du mente? En hjemmeside der kun har forum? Så er det den jeg gav.

For at redigere oplysninger, tema, emner osv. skal du trykke på "Administration Panel", som er på bunden af hjemmesiden. HUSK det er kun admin der kan det.

Her er et svar:P
Avatar billede egzonrh Nybegynder
30. maj 2008 - 21:17 #19
Hey igen:P Jeg har lige kigget på de tidligere spørgsmål jeg har været ind i, for at se om der er noget jeg har glemt. Så fik jeg set dette spørgsmål og mit svar er ikke accepteret:P