Avatar billede nederbasse Nybegynder
13. maj 2008 - 19:16 Der er 4 kommentarer

Trådløs net bag Stofa kabel modem

En ven af mig vil gerne have oprettet en trådlæs LAN så hun kan få 2 pc'er på nettet samtidig.
Hun har Stofa Flexrate så mit spærgsmål er: kan man selv købe en trødløs router/switch og selv lave det ?
Er der en guide et sted
Avatar billede sleeper Nybegynder
13. maj 2008 - 19:30 #1
det kan du gøre med en hvilken som helst trådløs router.

D-Link har nogle gode produkter, hvor kvalitet og pris stemmer godt overens, samt de har et meget simpelt brugerinterfase og en fornuftig support.
Avatar billede nederbasse Nybegynder
13. maj 2008 - 21:04 #2
Jeg har selv lavet det men jeg har Cybercity og de er ligeglade med hvor mange pc'er jeg kobler på
svjv er det noget andet med Stofa
I min router er DHCP slået fra så den bare virker som en AP, det kan man vist ikke hvis det er Stofa der er ISP
Avatar billede nederbasse Nybegynder
21. maj 2008 - 07:43 #3
Lukker
Avatar billede sleeper Nybegynder
21. maj 2008 - 08:19 #4
Stofa har et koncept hvor man skal logge på før man kan komme på nettet.
Dette kan man overstyre, således at man på deres hjemmeside, angiver en mac-adresse som altid er online.
hvis man bruger macadressen fra sin router, som altin online, skulle det kunne laves.