Avatar billede blaesbjerg Nybegynder
13. maj 2008 - 09:17 Der er 1 kommentar

CorelDraw og C5 konflikter

Jeg har en maskine hvor vi har en C5 4.0 der kører fra en server og så er der installeret Corel Draw Suite X4.
Problemer er nu at så snart at Corel Draw Suiten bliver installeret kan kan C5'eren ikke længere starte op.

Der kommer følgende fejl når C5'eren forsøges åbnet:
R:\C5.400\C5W32.EXE
Dette program kunne ikke starte på grund af en forkert programkonfiguration. Du kan muligvis løse problemet ved at installere programmet igen.

Nogen der har har en idé om hvordan det kan løses, da maskinen skal kører begge programmer.
Avatar billede mariaf Juniormester
13. maj 2008 - 22:00 #1
Jeg gætter - noget med at wondows opfatter "C5" som noget med Corel Draw? Eller er det .exe, der går galt? Kan du f.eks. starte console-versionen op uden problemer?

En anden ting: Jeg ville ikke bruge . i mit stinavn, men blot bruge C5_400 eller C5