Avatar billede kunzen Nybegynder
10. maj 2008 - 11:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Switch på fordelerbox

Hej i kloge mennesker
Jeg har abonneret på en pakkeløsning fra ESS hvori der både er TV, Telefoni og Bredbånd.

Imidlertid har de smarte sælgere glemt at skrive nogen steder at hvis jeg har valgt at købe 2 settopboxe så skal der sættes en form for switch på min fordelerbox for at få signalet delt ud til begge settopboxe.

Mit spørgsmål er nu: Hvilken switch skal jeg købe til det, hvis det overhovedet er en switch jeg skal bruge? Signalet ledes rundt af almindelig RJ45, Cat.5-kabler.

På forhånd tak!
Avatar billede peet-49 Novice
10. maj 2008 - 11:31 #1
En router vil klare det.
Avatar billede kunzen Nybegynder
10. maj 2008 - 13:46 #3
Super. Tak for det, Peet. Smid lige et svar så du kan få dine point :)
Avatar billede peet-49 Novice
10. maj 2008 - 14:47 #4
:-)